ibelieve

Alla inlägg under november 2009

Av Therese - 3 november 2009 00:23

Okeeeeeej, jag måste erkänna en sak. Jag har för första gången fuskat när det gäller att titta på serier i förtid. Jag har precis tittat klart på ett avsnitt av Despan. JAA! Ni läste rätt. Samma avsnitt som kommer att visas imorgon. Jag har ju vetat ett tag nu att jag kommer att missa det imorgon så då kändes det mer okej, för inte tänker jag vänta enda tills på söndag. Aldrig i livet. Ska bara intala mig själv att det är okej. DET ÄR OKEJ!

Av Therese - 2 november 2009 23:30

"Varför kletar du korv på fönstret?"

"För den klibbar fast mycket bättre än köttbullarna."

Det måste vara det roligaste i hela filmen eller när hon hänger plättar i trädet på landet hos mormor och morfar. :)


Av Therese - 2 november 2009 16:20

Inte mycket uppdatering från min sida dom senaste dagarna. Har bara hänt en massa tråkigheter på sista tiden och jag har helt enkelt tappat suget på att ens försöka mig på att skriva. Men jag får hoppas på att det blir ändring på det nu, helgen har ju ändå varit helt okej. Fredagen bestod bara av jobb, först CG, Glitter och sen vidare till Tellus, endast små korta pauser däremellan. Vet inte vad som hänt men senaste tiden har jag bara varit allmänt opepp på att jobba, stog mest och trampade och ville gå hem i fredags natt. Ville inte alls dras med en massa fulla utklädda personer. Kom inte ifrån förrän strax innan 3 och som tur var så fick jag skjuts hem. Snällt eller vad. På den korta biten blev vi stoppade av polisen, jag som bara satt bredvid blev alldelles nervös och helt till mig. Men karln fixade ju det där galant. Men man tycker ju att polisen borde ha bättre saker för sig än att stoppa bilar med fel belysning, vad vet jag? Blev lite tv tittande och sällskap till efter 5. Trött tjej.


Upp och hoppa på lördagen, då min sista jobbdag på Glitter stod på schemat. Ganska pepp ändå men det ändrades en aning när jag klev innanför dörrarna till butiken. Jaja nog om det, det löste sig ju till slut. Stängningen drog ut på tiden eftersom det skulle bankas osv så min tid till cpstäd försvann. Gick förbi F som var hundvakt åt lilla Wille. Toksöt hund. Mer vild än tam, men så är han ju bara en liten valp också. Han hoppade upp och bet tag i håret på mig den lilla busen och F satt bara där och skattade. SKITKUL! Spelade lite Mario Cart, tror det stavas så?, och det gick väl sådär. Vann faktiskt några gånger, dock inte hela loppet men över F iallafall och det är ju det som är det viktigaste :D Vi skulle spela ett sista race för att jag skulle få revansch och så råkar jag vinna och då är det helt plötsligt inte sista racet, konstigt det där :D Knatade hemåt och åt gottismat med tjejerna och AK fick en fin avskedspresent. Hem och fixa till sig inför kvällens jobb på Tellus. Jimmy ringde vid 21 och sa att jag var tvungen att börja 22, tur att jag nästan var klar då. Fick jobba med en kille som jobbat 1 gång tidigare så ni kan ju tänka er själva hur det gick. Som tur var fick jag hjälp av ängeln Joline och vilket sammarbete sen då. Toppenteam.


Söndag, och cpstäd var ett måste. Fick sällskap av snälla Sara. Vi dog en stund uppe på SG och försökte komma på vad vi ville äta. Det slutade med att vi gick hem till S och fixade iordning lite rester. MUMS. Dog i soffan och mitt i ensam mamma fick jag springa hem och öppna porten, fort fort fort skulle det tydligen gå. Fick inte ens kolla klart på slutet utan fick pina och se något jävla bilprogram framför en äckligt luktande pizza. USCH. Fick iallafall en burkcola så jag kanske får vara nöjd ändå. Datorn omhändertogs av F och jag fick kolla på tv själv, men det roliga var att jag inte fick titta på vad jag ville för att han också tittade på tv samtidigt som han satt vid datorn. Blev filmis till slut, rättare sagt Strandvaskaren. Har sett den en gång för länge sen så mindes svagt vad som skulle hända. Men lika rädd var jag för det och inte blir det bättre av att ens viss herre skrämmer en stup i kvarten. "Fötterna är utanför sängen" var tydligen väldigt underhållande när jag greps av panik. Han skrämde upp mig och puttade ut mina fötter utanför sängen så jag blev ännu mer uppskrämd. Råtta! Mitt i allt var det sovpaus så mitt stirrande i taket var en aning uttråkande. Kollade klart efter ett tag och sen blev det trötta ögon så sovdags efter det. MYS.


Herre vilket långt inlägg. Får se om ni orkar läsa hela. :) Får helt enkelt bli bättre på att uppdatera lite oftare.

Har pluggat en stund nu, men det är så svårt att veta vad exakt som jag behöver läsa på. Inte jättesugen på att läsa hela körkortsboken. Och Grattis till min söta lilla mamma som fyller år idag. Får se om jag och T ska slänga ihop någon god mat, det är ju det minsta vi kan göra.


  

En något mindre Wille.

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards