ibelieve

Alla inlägg under november 2010

.

Av Therese - 16 november 2010 22:43


Mums mums mums mums mums. Ingen är väl speciellt förvånad att detta har inhandlats. Så jäkla mumsigt så jag dööör.

.

Av Therese - 15 november 2010 00:25

Med en trasig dator blir det inget bloggande. Men nu är den äntligen fixad och jag kan börja blogga, bra! Men inte just nu för nu är klockan så mycket, men imorgon.


Godnatt. PUSS

.

Av Therese - 8 november 2010 14:45

 


Inredningsfint! 

.

Av Therese - 8 november 2010 13:43

    


Kom kom kom.

.

Av Therese - 7 november 2010 21:23

Nu äntligen är min lägis helt klar. Eller ja, känner jag mig själv rätt så kommer jag pyssla och köpa en massa nytt med tiden, men alla stora saker och projekt som jag hållit på med är klart!


Före:


Tråkig beige färg, fick bo med sönderrivna tapeter och en liten fläkt som lät värre än jag vet inte vad.  



Efter:


Vitt vitt vitt och åter vitt. Precis som jag vill ha det. Med lite lite rosa. FINT!

Massa nya detaljer som det bara skriker Therese om. Speciellt den rosa kudden på sängen, som jag köpte i Stockholm när jag var uppe hos Jessica. Nya fina hyllor som pappa har gjort. Nya fina möbler och bioljud som jag fått av min bästa bästa pappa. Ut med det svarta och in med det fina vita.

.

Av Therese - 7 november 2010 20:49

Äntligen tog jag tummen ur och beställde hem ett nytt tandblekningskit. Den här gången blev det ifrån beconfiDent. Ska absolut skriva igen efter att jag testat det, alltid kul att se resultat. Jag valde Tandblekning startpaket 22% Regular Mint för 379 kr. Och ni som läser bloggar och Egoinas blogg vet att ni kan skriva in "Egoina" i kassan vid rabatter och få 10% på hela köpet. Bra va?


Klicka här för att komma till deras hemsida.


   

Bild lånad från deras hemsida.

.

Av Therese - 4 november 2010 22:22

Kan inte riktigt släppa att jag, syster och Iris kunde ha dött igår. Det hade kunnat blivit en riktig smäll om det hade velat sig illa. Var påväg hem från Limängen, Råby, alltså landsväg. Hade inte riktigt kommit upp i 90 och tur var väl det såhär i efterhand. Ser att två bilar kommer i mötande körfält. Inget mer med det, tills den bakre bilen börjar köra om. Hinner inte ens reagera på att han börjar köra om förrän vi möts och han precis kom om och in på sin sida igen. Satt och stirrade rakt fram hela vägen hem och munnen gick i ett, analyserade och svor.


Ser bilden i mitt huvud om och om igen. Hur bilen kör på våran sida av vägen och kommer precis in när vi möts. Ungefär som att det var på millimetern. Det kändes verkligen som så. Det är hemskt!


Man kan verkligen säga att vi hade änglavakt!

.

Av Therese - 1 november 2010 23:20

Man tar tag i saker för att ingen annan gör det. Kanske skulle ha låtit det varit? För med facit i hand så gjorde det mig bara ännu mer ledsen..


Perfekt tills man ska sova också, perfekt tajming Therese, perfekt tajming.

.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards