ibelieve

Alla inlägg den 24 november 2009

:)

Av Therese - 24 november 2009 22:49

Nybäddad prinsessäng och en nyduschad tjej, vilken toppenkombo. Finns nästan inget bättre. Ska alldeles strax krypa ner och säga godnatt.

Men innan det blir det nog en kvällsmacka och ett glas juice. Blir lunch med min söta mamma imorgon där min syster praktiserar. Måste ju se så hon sköter sig det lilla flickebarnet. Måste även ta mig en "det är jag värd"- runda i stan imorgon också. Ska allt kika in till Sandra och Vero och se om det kommit in något fint. Sen blir det den vanliga rundan och så är man klar på 20 min. KUL stad va.


Ska se om jag ska agera chaufför imorgon också. Det tar vi itu med då, nu väntar naglarna att bli lackade och sen till slut sängen.


Lycka till imorn F, jag håller alla tummar.


Godnatt mina fina.

Av Therese - 24 november 2009 15:34

Min migrän tar snart död på mig. Jag orkar inte. Den höll mig vaken till halv 5 imorse och har tydligen bestämt sig för att stanna. Låg kvar länge i sängen och halvsov men den vill inte försvinna alls. Öppnade balkongdörren för att få lite luft, får se om det hjälper lite på traven. Tog just en tablett så vi får se om det slutar snart, annars hugger jag av mig huvudet tror jag.


Vill kliva upp ur sängen, ta mig något att äta och sen städa. Men det går ju inte för sig. Min söta granne dammsög halv 11 imorse och sen har hon/han minsann lyssnat på musik, iofs rätt bra musik men inte när jag har ont i huvudet.


Jag får väl återkomma när jag lämnat sängen och sysselsatt mig med någonting annat. För just nu händer det absolut ingenting, förutom att jag kommer få liggsår om jag ska behöva ligga kvar här länge till.


bajsongeh!

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards