ibelieve

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Therese - 6 november 2009 19:16

Fart och fläng, hela dagen. Jobb på cg, lunch med farmor, glitter och nu får jag äntligen andas ut. Ja iallfall en liten stund till. Jessica är påväg hit och vi ska ha taco & idolmys. Åhh nooo, kom på att jag måste springa ner alla trappor och öppna porten också. Jag som nästan växt fast i min säng, sitter ju så bra. Ska få ge min lilla present till J också, jag dog när jag såg den, tänkte direkt på henne. Ville ge samma till Vix också men det går ju inte. :(  Har även varit duktig och sökt ett jobb nu också. Tills vidare såklart, Oslo och mina brudar står ju självklart på schemat.


Magen börjar kurra nu, tror allt att den luras för nyss kände jag mig fortfarande mätt av lunchen. Men det var bara fejk, tur att tacos går fort.


Under tiden jag har skrivit den här korta texten har vi både hunnit laga maten och äta den. Sitter framför idol nu, och ingen av dessa första 3 har varit speciellt bra. Vad är det här? :S


Nej nu ska jag återgå till idol, jessica och godispåsen!

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards