ibelieve

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Therese - 22 november 2009 14:25

Oj oj, jag vaknade bara för några minuter sen. Tröttmössa. Inte så konstigt med tanke på min sömn tidigare nätter nu i helgen. Tog igen allt idag kan man säga. Lika bra det, jag var värd det. Jobbade ju som sagt igår, lagom med folk måste jag säga. Ingen stress då heller. I och för sig har jag väl mig själv att skylla när jag stressar upp mig. Oftast i onödan.


Igår kom ett gäng, antar att dom spelade i någon typ av lag ihop och ALLA hade väskor. Nu pratar jag inte om en liten ryggsäck utan VÄSKOR, typ "Hej jag ska ut och resa i 2 veckor". Den skulle ju såklart inte räcka för min packning i 2 veckor men ja ni förstår vad jag menar. :) Vissa väskor orkade jag knappt lyfta, HERRE! Kändes som att väskorna var lika stora som en själv.


Fick frågan igår igen om jag va halv grekinna. Nej svarade jag då. Men hel då? Haha jag förstår inte att alla tror att jag är halv någonting. Ser jag så utländs ut alltså? :) Det är inte direkt första gången någon frågar. Det börjar bli till en vana.

Jag kan på ett sätt förstå när jag var sådär mörkhårig, men nu är jag ju långt ifrån mörkhårig.


Kanske ska upp och hoppa nu. Ska på 9års kalas vid 4.



    

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards