ibelieve

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Therese - 10 november 2009 22:15

Despan despan despan, hur ska jag kunna vänta tills nästa vecka när jag dessutom vet hur jag kan fuska. Men jag lovar, jag ska inte. :) Det här med att få vänta är ju hela grejen.


Har hoppat upp och ner från sängen till golvet, golvet till sängen säkert 3 gånger nu. Om jag har ont i rumpan, svar ja. Jag menar ju såklart inte att jag studsat ner på golvet från sängen men golvet är rätt hårt att sitta på. Mitt mobila bredband kopplar ur i tid och otid. Mest otid. Är inte alls nöjd. Alltid på kvällarna också.


Okeeej jag såg precis kanske världens största mygga här inne. Jag som smällde en igår? Nu får jag ligga gömd under täcken yttligare en natt för att inte bli biten.

Av Therese - 10 november 2009 14:36

Blev ingen långvisit i sängen idag. Eller ja det beror ju på hur man ser det. Ska försöka fixa till mig så gott det går och ta mig in till stan. Foto till körkortet måste tas och så ska jag lämna tillbaka en tunnika. Den var inte alls så Theresesig som man kanske skulle kunna tro, var nog lite pga storleken också, är man mini så är man.


Ska ta på mig resten av kläderna nu och stå och öva miner framför spegeln. Haha. Jag tänker inte skicka in papprena förrän kortet blir bra! :) Så det så.


Soo long.. 

  

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards