ibelieve

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Therese - 25 november 2009 18:55

Ställde klockan på 9 imorse, det ni! Fast att jag inte skulle träffa mamma förrän vid halv 12, 12. Kom i och för sig inte upp förrän 10, men det hade jag räknat med så det gjorde inget. Lunchade med henne på Kumlinz, systeryster praktiserar där den här veckan så vi skulle ju kolla till henne.

Gick en vända på stan, hittade inget speciellt och tur var väl det. Gick förbi farfar när jag ändå var i farten.

Mamma och Tobbe skulle åka och ta svinissprutan och mamma trodde på allvar att hon skulle få med mig. Aldrig i livet. Sånt där måste jag förbereda mig på innan. Så att säga till 1 timme innan kan hon glömma. När hon nämnde det högg det till i magen och skulle jag få några biverkningar så vill jag inte ha dom till helgen då jag jobbar. Farmor tror att hon ska få med mig dit på lördag morgon. Vi får väl se hur det blir med den saken. Efter att ha sett den mysiga bilden i tidningen så är jag inte värst sugen och min syster är inte bättre hon, sitter och googlar bilder på skiten och visar. Dumfan! :D


Ska ta och göra lite mat nu, snabbmakaroner, vad det blir till får vi se. Kanske bara blir pasta. MUMS. Min favvo.

Sen kommer 2 ladies hit på några glas vin och vi tar nog en sväng till Tellus, är både trött och ganska opepp men det ändras nog med lite mat i magen, det kan jag nästan garantera.


Mikron piper så ska springa till köket och laga mig en gormémiddag :D

PUSS

 

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards