ibelieve

Alla inlägg den 9 november 2009

..

Av Therese - 9 november 2009 22:23

Vad är det med kvällar och mobila bredband? Ingen bra kombo alls om ni frågar mig. Just nu får jag sitta på golvet för att ens få någon mottagning. Ska det verkligen gå till så? Varken soffa eller säng funkar speciellt bra. Börjar få ont i rumpan, riktigt ont dessutom. Ska jag våga flytta upp i sängen och kanske få ett utbrott? Njaa eller det är värt att testa.


Tror att mitt psyko till granne har lämnat kvar onda andar i lägenheten som har smittat av sig på den nya. Diskar nu? Låter som att han/hon diskar i mitt huvud. Jag fejkhostade lite så han/hon skulle tro att jag sover så då slutade han/hon.


Måste se till att sysselsätta mig med något imorgon. Det är inte så konstigt att det kryper i hela kroppen på mig efter en hel dag hemma. Deeeespan imorgon! Woo

Av Therese - 9 november 2009 15:51

Sist jag klippte mig hände någon med mitt hår. Det blev svårare att reda ut efter att jag tvättat det även om jag borstar det innan. Låter väldigt skumt, men så är det iallafall. Köpte en värmereparerande creme från Loréal i lördags och testade den redan då. Håret blev lite lättare att reda ut och den luktar gudomligt gott. En perfekt Therese grej. Ännu en hårprodukt på mina redan överfulla hyllor. Men är det någon som egentligen är förvånad? :D

Och sedär, ingen rosa förpackning utan en guuuuul.

   

Av Therese - 9 november 2009 14:36

Kanske är dags att ta tag i mig själv och kliva upp ur sängen, det här funkar inte. Har en lägenhet som behöver fräschas upp och så behöver jag tvätta innan det skapas ett berg. Behöver egentligen äta också men det får vänta lite. Tror att jag börjar bli förkyld igen, alltså IGEN! Var inte alls länge sen sist. Nyser som en tok precis hela tiden, är för övrigt uppe på 5 st nu under dom här korta raderna. Vix skulle älska mig.


Väldigt segt på jobbfronten just nu, gillar inte att va hemma såhär mycket. Har iallafall sökt ett jobb uppe i Stockholm och det kan ju funka tills vidare, hoppas hoppas. I helgen kommer Louise hit och planer ska smidas. Herre så bra det kommer bli. Äntligen kommer jag få vara nära mina söta i Oslo. Saknar dom mer än någonsin just nu. Vill att det ska bli den 23 december nu nu nu.


Ska träffa Sarajala senare också, vi har inte setts på jättelänge och det är ju inte okej. Så nu är det verkligen dags. Middagsmys står som första plan. Och mitt söndagsmåste som förvandlades till måndagsmåste, ska även det klaras av. Det får bli efter maten, annars tror jag nog att jag svimmar. Nehee mina söta, lägenhetsplock väntar. Det är på tiden.


    

Av Therese - 9 november 2009 13:00

Helt klart en favorit just nu, eller hur Joline? :)



uppdate 16.30 låten har råkat gå på repeat i ett antal minuter nu. stackars granne!

Av Therese - 9 november 2009 00:39

Ingen direkt händelserik dag idag inte. Skönt att inte ha några måsten. Jag glömde ju i och för sig bort mitt söndagsmåste. Så det får jag fixa till imorgon istället. Gör om, gör rätt som Fredrik skulle ha sagt. Drog till donken med några flickor. Blev en mellan cola, 16 kr. Betalade med en hungring och fick tillbaka 104. Det är ju faktiskt helt okej att köpa en cola och sen få pengar för det. Inte mig emot. Var en sväng hos pappsi idag på hans dag. Fick god mat. Farmors pannpiffar, sås och potatis. Kunde ju inte ha blivit bättre.


Blir nog en väldigt tråkig vecka, typ inget jobbande och inget annat kul inplanerat, inte än iallafall. Men hoppas på att det kommer. Vill åka till mina flickor i Norge. Saknar dom så mycket. Vill åka till Australien till Ak, saknar henne lika mycket. Får sthlms-besök nästa helg, vilket jag verkligen ser fram emot. Min söta Louise kommer hit och jag tror inte att vi har setts sen Alicias födelsedag förra året i augusti. Hemskt.


Har suttit och bråkat med mitt söta internet i säkert 2 timmar nu totalt. Kopplar ifrån hela tiden. Om jag blir arg, nejnej, lugn nu. Egentligen vill jag bara skicka ut skiten genom fönstret. Herre så irriterande det är. Jag började skriva det här för öven en timme sen, så ni kan ju själva lista ut om min stubin kommer brinna upp snart.

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards