ibelieve

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Slö tjej

Av Therese - 9 november 2009 14:36

Kanske är dags att ta tag i mig själv och kliva upp ur sängen, det här funkar inte. Har en lägenhet som behöver fräschas upp och så behöver jag tvätta innan det skapas ett berg. Behöver egentligen äta också men det får vänta lite. Tror att jag börjar bli förkyld igen, alltså IGEN! Var inte alls länge sen sist. Nyser som en tok precis hela tiden, är för övrigt uppe på 5 st nu under dom här korta raderna. Vix skulle älska mig.


Väldigt segt på jobbfronten just nu, gillar inte att va hemma såhär mycket. Har iallafall sökt ett jobb uppe i Stockholm och det kan ju funka tills vidare, hoppas hoppas. I helgen kommer Louise hit och planer ska smidas. Herre så bra det kommer bli. Äntligen kommer jag få vara nära mina söta i Oslo. Saknar dom mer än någonsin just nu. Vill att det ska bli den 23 december nu nu nu.


Ska träffa Sarajala senare också, vi har inte setts på jättelänge och det är ju inte okej. Så nu är det verkligen dags. Middagsmys står som första plan. Och mitt söndagsmåste som förvandlades till måndagsmåste, ska även det klaras av. Det får bli efter maten, annars tror jag nog att jag svimmar. Nehee mina söta, lägenhetsplock väntar. Det är på tiden.


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Therese - 26 februari 2012 00:05


Nytt helgtema på jobbet. Denna helg fick det blir Streetstyle. Väldigt färgglatt, men kanske också det roligaste temat vi har haft. Ledig helg blev till jobbhelg, men jag klagar absolut inte. Då kan jag med gott samvete åka neråt landet om en m...

.

Av Therese - 21 februari 2012 14:36


Nu är den här lilla godbiten påväg hem till mig. Nagellack och bikinis är mina beroenden, helt klart.      ...

.

Av Therese - 20 februari 2012 21:30


  Mamma och jag bakade kanske den godaste morotskakan idag. Satan så god den blev och på första försöket och allt. MUMS.       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 23:00


Sitter i ett varsitt rum, 20 meter ifrån varandra och ingen orkar riktigt ta tag i saken. Haha       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 22:25

Hade en liten intern tävling på jobbet om vem som sålde flest alla hjärtans dag halsband under en viss period och jag vann. Parfymen är en favorit sen långt tillbaka och nagellacket, ja det behöver vi ju inte prata om. Det vet ju redan alla vid det h...

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards