ibelieve

Alla inlägg under april 2010

.

Av Therese - 30 april 2010 11:19

Fortfarande ingen mobil. Börjar bli smått irriterad faktiskt, 7-10 dagar skulle det ta. 8 dagar var i måndags, då kom avin. Men då fanns paketet på Gotland. Frågar mig samma fråga igen, sen när bor jag på Gotland?! Posten ringdes, dom skulle fixa det. Men det är tydligen svårt. Väldigt svårt dessutom. Men det kanske är normalt att få vänta 1 vecka på ett felsorterat paket? Vad vet jag, jag jobbar tyvärr inte själv på posten. Men jag kan hur som helst summera det hela. Det ÄR svårt att jobba på posten och sköta sitt jobb. Ja så är det!



   



  

.

Av Therese - 30 april 2010 10:00

Tiden går fort och alla har vi varit små. Det vankas valborg och i lilla Nyk är det studenternas dag, beppemössorna på! För 3 år sen var det våran tur. Hade med mig Emma hem ifrån Stockholm. För i storstan hade vi inget såntdär. Vi hade bara mösspåtagning i Nacka Gymnasiums aula. Sen var det inget mer med det. Men kul hade vi hur som helst. Men ännu ett år är det jag som får stå och se på och skriva på mina älsklingars mössor. Men det gör inte mig något, bara att se dom glada gör mig glad!


  



  


.

Av Therese - 29 april 2010 18:07

P E R F E K T I O N .

(min man)




     

.

Av Therese - 29 april 2010 13:29

  

Ge mig sommar, NUUU!!

.

Av Therese - 28 april 2010 12:52

Ska jag behöva bli arg idag också eller. Bäst för brevbäraren att han inte varit här med våran post än!! Jag ska ha min mobil idag, IDAG, hör ni det!! Åhh jag blir så irriterad.



  

.

Av Therese - 27 april 2010 15:34

Färgat håret, blev nästan svart. Jag började gråta. Nej då, jag skojade, jag började inte gråta. Men eftersom att jag vet att väldigt mycket av färgen kommer släppa vid nästa tvätt så gör det inget! Ingenting alls faktiskt. Var meningen att jag skulle pyssla lite med min garderob idag, men den lusten tog slut, konstigt nog. Det får bli senare eller en annan dag helt enkelt.



  



  

.

Av Therese - 26 april 2010 23:03

Grattis på namnsdagen då Therese. Åhh, men tack så mycket ;)



  

.

Av Therese - 26 april 2010 13:15

Blåmärken på ena smalbenet, trött och sliten. HALLÅ, var jag ute i helgen eller? Nej nej, så var inte fallet. Jag jobbade, det var min jobbhelg. Och det sätter sina spår vill jag lova. Sena nätter, vaknar tidigt och sen svårt att ställa om dygnet. Mindre bra, men det är bara att gilla läget.


Har ju väntat och väntat på att min nya mobil ska komma. Avin kom idag. Blev glad när jag läste att jag själv kunde hämta ut det (det står inte i mitt namn). Kollar lite längre ner på pappret och ser att det kan hämtas ut på ICA Nära Roma. Googlar postnumret och ser att det ligger på Gotland. SEN NÄR ÄR JAG BOSATT PÅ GOTLAND????? Så nu får jag vänta yttligare några dagar. Om jag är arg, svar JA! Jag vill ha den NU inte sen. NÖTTER!



  




.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Skapa flashcards