ibelieve

Alla inlägg under maj 2011

.

Av Therese - 31 maj 2011 19:48

Ännu en dag med jobb, jobbar dock bara fram till på torsdag. Sen är jag ledig fredag, lördag OCH söndag. Sen när hände det? Helledig helg, herregud vad skönt! 


Ska fira lilla pappa som fyller 50 på fredag. Så det blir ännu en tripp upp till Stockholm. Mysa runt i stan, lillebror (och jag också) vill till Hammarbyshoppen, Grönan får sig säkert ett besök också. Mysa runt och bara umgås vi 3. Jag längtar.


Hoppas även på att få tag på biljetter till Summerburst tills på lördag, blir så förbannad när jag bara tänkter på det så inget mer snack om det. Jag ska ska ska ska gå, så är det bara!



    

Lilla pappa.

.

Av Therese - 29 maj 2011 23:45

Hemma efter en weekend i Sthlm. Har hunnit med 2 jobbdagar på Onepiece, myst hos Amanda och Sebban i Solna och firat Malin i Årsta. Somnade rätt fort i soffan efter att jag kommit hem och nu är jag aspigg såklart. Ska dyka ner bland alla kuddar och fluffiga täcken och tvinga mig själv att somna. Längtar efter min säng efter att ha sovit i en soffa (förvisso väldigt skön), men det är ju inte alls samma sak.


  

Godnatt mina fina.

.

Av Therese - 26 maj 2011 11:34

Vatuuuuuusan, kan klockan ticka på liiiite fortare. SNÄLLA. Vill att klockan ska bli halv 7 så jag får hoppa på tåget till min fina Amanda. Ska träffa fina tjejer heeela helgen. Kommer njuta till tusen.


 

.

Av Therese - 25 maj 2011 13:15


Dream team baby!

 

.

Av Therese - 25 maj 2011 12:11

I´m back!!

Full rulle, 4 lediga dagar i maj. Det är mycket nu.

Imorgon efter jobbet blir det Sthlm till på söndag. Provjobb och annat smått och gott väntar. Längtar ihjäl mig som vanligt.



 

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards