ibelieve

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Therese - 5 november 2009 23:05

På jobbet har vi en musikmakapär med en skiva med massor med låtar som ska blandas runt runt runt. Allt eftersom ska denna skiva uppdateras med nya låtar. Men nu råkar det vara så att vi har haft den här skivan sen mitten av juli och nu är det november, tror ni att man blir lite trött på skiten? Det var bra till en början då det rullar upp på makapären vad låten heter och vilken artist det är, så på så sätt har man hittat många nya favoriter. Men seriöst, tänk er att lyssna på, säg kanske max absolut max 30 låtar som går om och om igen. Texterna är inga problem längre, dom kan man. Men det är inte speciellt kul, vissa dagar kräks man på skiten och vissa dagar stänger man bara av och tur är väl det. Men hur vore det om vi fick ha med oss våra egna skivor med bra musik på istället i en vanlig makapär och inte den vi MÅSTE använda oss av. Jaja hur som helst, här kommer en av favoriterna. Väldigt otippat när det gäller mig och typ av musik.Tror mest att det är "you are a little gucci pig" textraden som fått mig att fastna.  


Av Therese - 5 november 2009 21:14

Home sweet home. Åhh så skönt att vara hemma. Har inte varit hemma eller inte ens innanför dörren på 2 dagar. Har isolerat mig från allt vad heter höggljudda grannar, så jag har kunnat plugga. Och visst gav det resultat. För idag klarade jag teorin och därmed hela köööökooortet! Wiie. Jag är så glad. :) 5 november och Norrköping är lite av en favoritkombination just idag. Mammi körde mig dit och jag har nog aldrig varit så nervös som då. Vi rullade in på parkeringen och det knöt sig i hela magen. Kom in och skrev provet och upptäckte att det var samma frågor som sist så kände mig lite lugnare. Däremot ville hjärtat hoppa ut ur kroppen när det var dags att trycka på avsluta provet -knappen. Det var en sådan himla skön och befriande känsla så det går inte att beskriva. Vi åkte efter det in till Norrköping city, skor till mamma stod på schemat, men det fanns inte till hennes små tassar. Men det blev iallafall 2 theresefärgströjor, en ljuuuuusgul och en korallröd. Jag var värd det! En fin ängel till min vita/beiga hall och 2 ljussaker, som om jag inte har några sedan tidigare. Köpte även en hemlis till J också. Vill ge den till henne nu nu nu, jag blir alltid sådär, kan aldrig hålla mig! Typiskt mig! Men jag får gott vänta, iallafall tills imorgon.


Är så himla sugen på tatuering nr 2. Ska bara hitta ett typsnitt och sen känna efter så det känns bra. Texten är klar, eller jag tror det. Jo men ett alternativ finns, men en fjäril är ju det jag alltid pratat om. Vi får se vilken jag bestämmer mig för. Vill göra den nu nu nu!! Ska se till att glömma bort smärtan och tänka på att det inte alls gör ont. Att det gjorde ont på handleden är nog inte så svårt att lista ut, men på det nya stället vill jag inte ens tänka på. Mycket nerver och tunn hud. Nej, ska inte tänka på det nu.



"Det är inte så kul att leva med en mussla heller" Klockren kommentar. Haha.

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards