ibelieve

Alla inlägg under juli 2010

.

Av Therese - 20 juli 2010 11:42

Hade en riktigt mysig kvälls picknick med mina Glitterbrudar. Kyckling, potatissallad, rökta räkor, bröd, chips, godis, läsk var bara lite utav det vi hade med oss. 2 proppfulla påsar lyckades vi plocka ihop. Tokmysig kväll som avslutades med träning på Sunlight med F.



       


  

.

Av Therese - 18 juli 2010 15:01

Inte den bubbligaste läsken i backen direkt..


     

.

Av Therese - 15 juli 2010 21:25

 



    

.

Av Therese - 14 juli 2010 15:10

Mycket som hänt sen sist. Vet inte ens om jag kommer ihåg allt.


  • Ridigt på en sån där läskig STOR häst. Fick panik efter 2 minuter och ville hoppa av. (Och nej, bildbevis finns inte)
  • Äntligen fått tillbaka min lilla lägis på Tullportsg. Hej hej sommarkvällar på balkongen!  
  • Fått tillbaka min mobil. Idag faktiskt. Vilket resulterade i 40 minuters köande och ringande till diverse företag med det ena spånet efter det andra. Dock är allt löst nu, vilket är en väldans tur! Fel person vid fel tillfälle hade kunnat få sig en smäll!
  • Spenderat en del dagar på Jogersö och diverse andra badplatser tillsammans med söta människor. Fint!
  • Passade på att gå ut en sväng i lördags vilket inte har hänt sen typ andra världskriget. Hade jag kul? Nja. Ska jag gå ut i helgen? NEJ! Så är det med det!

Det var det jag kunde komma på. Inte så värst viktiga saker, men ändå.

Bloggande blev det hur som helst. Nu blir det lite mer pyssel i lägis innan dusch, mat och fix. Och sen sätta sig på cykeln och trampa ner till hamnen och jobbet.



  


.

Av Therese - 8 juli 2010 21:26

Är helt slut i kroppen, men ändå får jag ingen ro. Konstigt det där.

Var precis samma visa igår, fast med lite myror i benen. Gick ju inte alls att somna, lite panik blir det ju såklart när man vet att klockan skulle ringa vid 7.

Dagen har gått i ett, jobb på Tellus från 9 till lite innan 14, sen Glitter 14-17.30


Imorgon blir det iallafall sol och bad på Jogersö, innan jag börjar jobba vid 18. Får se om fötterna bär mig bättre imorgon. Det hoppas jag verkligen på eftersom att jag förmodligen inte ens kommer sitta ner mellan 18-03. Upp och stå och spring mest hela tiden. I och för sig går tiden så mycket fortare då!


Sitter och funderar på om jag ska ge mig ut på en liten powerwalk. Ska fundera lite till, annars blir det nog sängen rätt snart.



  


.

Av Therese - 7 juli 2010 21:42

Börjar likna en musikblogg.

Inte riktigt det som är meningen.

Det är så mycket jag vill skriva men kommer mig inte för.

Just nu består mina dagar av jobb, vilket jag är glad för.

Hamnmagazinet, Tellus och den här veckan även Glitter.

Gillar att variera mig, det märks nog.

Jag skulle i och för sig vilja börja plugga.

(Trodde aldrig att jag skulle höra mig själv säga det!!)

Det får bli ett senare projekt.

Skulle ha tänkte på det lite tidigare.

Får kolla upp möjligheterna tills det är dags nästa gång.

Det är aldrig försent.





  

.

Av Therese - 6 juli 2010 23:25

Genialt!

Kan inte få nog.



  

.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards