ibelieve

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

En bra dag idag!!

Av Therese - 5 november 2009 21:14

Home sweet home. Åhh så skönt att vara hemma. Har inte varit hemma eller inte ens innanför dörren på 2 dagar. Har isolerat mig från allt vad heter höggljudda grannar, så jag har kunnat plugga. Och visst gav det resultat. För idag klarade jag teorin och därmed hela köööökooortet! Wiie. Jag är så glad. :) 5 november och Norrköping är lite av en favoritkombination just idag. Mammi körde mig dit och jag har nog aldrig varit så nervös som då. Vi rullade in på parkeringen och det knöt sig i hela magen. Kom in och skrev provet och upptäckte att det var samma frågor som sist så kände mig lite lugnare. Däremot ville hjärtat hoppa ut ur kroppen när det var dags att trycka på avsluta provet -knappen. Det var en sådan himla skön och befriande känsla så det går inte att beskriva. Vi åkte efter det in till Norrköping city, skor till mamma stod på schemat, men det fanns inte till hennes små tassar. Men det blev iallafall 2 theresefärgströjor, en ljuuuuusgul och en korallröd. Jag var värd det! En fin ängel till min vita/beiga hall och 2 ljussaker, som om jag inte har några sedan tidigare. Köpte även en hemlis till J också. Vill ge den till henne nu nu nu, jag blir alltid sådär, kan aldrig hålla mig! Typiskt mig! Men jag får gott vänta, iallafall tills imorgon.


Är så himla sugen på tatuering nr 2. Ska bara hitta ett typsnitt och sen känna efter så det känns bra. Texten är klar, eller jag tror det. Jo men ett alternativ finns, men en fjäril är ju det jag alltid pratat om. Vi får se vilken jag bestämmer mig för. Vill göra den nu nu nu!! Ska se till att glömma bort smärtan och tänka på att det inte alls gör ont. Att det gjorde ont på handleden är nog inte så svårt att lista ut, men på det nya stället vill jag inte ens tänka på. Mycket nerver och tunn hud. Nej, ska inte tänka på det nu.



"Det är inte så kul att leva med en mussla heller" Klockren kommentar. Haha.

 
 
Ingen bild

Jessica

5 november 2009 22:00

Du är sååå duktig hjärtat! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Therese - 26 februari 2012 00:05


Nytt helgtema på jobbet. Denna helg fick det blir Streetstyle. Väldigt färgglatt, men kanske också det roligaste temat vi har haft. Ledig helg blev till jobbhelg, men jag klagar absolut inte. Då kan jag med gott samvete åka neråt landet om en m...

.

Av Therese - 21 februari 2012 14:36


Nu är den här lilla godbiten påväg hem till mig. Nagellack och bikinis är mina beroenden, helt klart.      ...

.

Av Therese - 20 februari 2012 21:30


  Mamma och jag bakade kanske den godaste morotskakan idag. Satan så god den blev och på första försöket och allt. MUMS.       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 23:00


Sitter i ett varsitt rum, 20 meter ifrån varandra och ingen orkar riktigt ta tag i saken. Haha       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 22:25

Hade en liten intern tävling på jobbet om vem som sålde flest alla hjärtans dag halsband under en viss period och jag vann. Parfymen är en favorit sen långt tillbaka och nagellacket, ja det behöver vi ju inte prata om. Det vet ju redan alla vid det h...

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards