ibelieve

Alla inlägg under juni 2010

.

Av Therese - 30 juni 2010 12:20

Nu äntligen är min mobil iväg skickad. På tiden. Strulat som bara den i helgen. Samtal och sms har tydligen uteblivit. Den har levt sitt egna lilla liv helt enkelt.


Min aboluta favorit just nu.


  

.

Av Therese - 28 juni 2010 17:04

Min fina kusin Sara fyller 23 år idag. Stort grattis till dig.    


  


  

.

Av Therese - 23 juni 2010 13:00

Älskar verkligen acoustisk musik!!    



  

.

Av Therese - 23 juni 2010 12:00

Känner verkligen att humorn är på topp!!



     

.

Av Therese - 22 juni 2010 23:47

Det här måste va världens bästa brud alltså. I vissa människorns närhet mår man så förbannat bra. Det gör jag i Amandas. Så som jag mår när jag är med henne, så vill jag må dygnet runt. Som förut, kommer in till stan, är asförbannad för diverse grejer. Kommer innanför dörren och så va allt i stort sätt bra. Positiv energi eller vad. Vi har världens mysigaste sommar framför oss finis. Du & Jag.


 


    

.

Av Therese - 22 juni 2010 09:30

Jag och Fredrik var i en lägenhet. Det var en till person där som jag inte vet vem det var. Men som jag retade mig på, något så fruktansvärt. Jag och F börjar bråka. Vi ska prata utanför men helt plötsligt står vi på en tågperong. En läskig man är med i bilden. Vad han gör där har jag inte riktigt förstått. Men han sätter en pistol med 3 skott i, i min hand. 3 skott och en tom. Vi ska skjuta mot varandra jag och F. Jag tar pistolen, riktar den mot mannen och skjuter alla 3 skott, men missar. Han blir rasande (med full förståelse) och tar tag i mig och går iväg bakom en vägg och börjar slå mig sönder och samman. Fredrik bara går. Jag skriker. Men jag ser bara ryggen på F.

 

Som tur är vaknar jag, dock vettskrämd. Med full förståelse. Tog en stund innan jag gott kunde somna om igen. Usch för mardrömmar alltså.



  

.

Av Therese - 21 juni 2010 20:15

Min syster är väldigt duktig på att kläcka ur sig den smartaste kommentaren efter den andra. Idag lyckades hon verkligen. Vi ska åka och hämta mat från Donken. Det skickades med en femhundrig. När vi är påväg säger hon "Kolla vilken stor" och håller sedeln framför sig. Svarar då tillbaka att den inte är större än andra femhundringar. Det tog ett tag innan det kopplade och innan hon började skylla ifrån sig om vad hon egentligen menade. "Jag menade ju inte att den va stor utan att det var mycket pengar" Men säg det då unge!


  



  

.

Av Therese - 21 juni 2010 15:12

LINUS HALLENIUS!!



  

.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards