ibelieve

Alla inlägg under maj 2010

.

Av Therese - 31 maj 2010 23:39

Mitt nya beroende.


     



  

.

Av Therese - 31 maj 2010 22:30

Känns som att den här dagen har varit väldigt lång. Varför vet jag inte. Kanske för att min bästa vän, huvudvärken har förföljt mig hela dagen. Ibland önskar man ju att det skulle finnas ett mirakelpiller som tar bort allt som har med migrän att göra, för all framtid. Då skulle min mamma få ett piller hon också!


Nu räcker det ju att det är kvavt ute, för lite sömn, för lite vattenintag, äter något mål mat för sent, starka dofter osv osv. Oftast beror det på slarv från mitt eget håll, men jag är dessvärre ingen vädergud och då är det bara att gilla läget. Och verkligen gilla läget när ipren inte hjälper.


  

Mirakelpiller?


  

.

Av Therese - 29 maj 2010 15:05

Spelas om och om och om och om och om igen!



Och finns på spotify här.


  

.

Av Therese - 29 maj 2010 13:30

Ni minns väl den lilla incidenten med getingen som gjorde ett besök i min säng? Igår hittade vi ännu en som låg på golvet och inatt har jag sovit som ett cp. Har vaknat ungefär 2 gånger i timmen av att jag drömt att det legat getingar i min säng. Jag har tom känt att jag blivit stucken. Så har flygit upp ur sängen ett antal gånger. Vid halv 6 imorse fick jag nog och tog med mig täcke och kuddar och la mig i soffan. Då började jag istället drömma att jag blev jagad och misshandlad av en massa huliganer. Ingen bra natt med andra ord. USCH!


  

.

Av Therese - 29 maj 2010 13:05

Jag har ett spel på min mobil som jag brukar spela när jag har tråkigt. Bubble burst heter det. Ibland anstänger man sig mer än andra gånger. 734 var mitt rekord. Det var svårt att få, tyckte jag. Sen lånar Fredrik min mobil och får 1356 på första omgången. FÖRSTA!! Och på andra 806. KUUUL! Så nu ligger jag bara på tredje plats och det duger inte.



  


  

.

Av Therese - 29 maj 2010 11:55

Ännu en gång har det gått några dagar mellan inläggen. Jag som gillar att skriva, men kommer mig aldrig för. Men ska försöka bättra mig. Helt klart.


Var ute en sväng i onsdags med Amandisen, dricka juice och kolla på människor var ungefär det vi orkade med. Men båda skulle upp och jobba dagen efter så det var lagom.


Upp och jobba lunch på Tellan i torsdags. Det var riktigt kul så jag hoppas det blir fler gånger. Jag tror det här med variation gör det roligare att jobba. Butik, frisör, nattklubb och nu lunch. Då hinner man ju liksom aldrig tröttna.

Fredrik fick sitt hår fixat på kvällen, eller slingor blev det då. Sen igår fyllde vi på lite fler slingor och klippte. Efter det blev det tacomys hos Amandisen. Att det kan vara så himla gott alltså. Speciellt med gucca. Då kan man äta hur mycket som helst. Mysig kväll helt enkelt.



  

.

Av Therese - 26 maj 2010 16:26

Glömde ju lägga upp klippet tidigare i veckan. Lite kärlek sådär!





  

.

Av Therese - 26 maj 2010 13:54

Ett av alla mina beroenden. Två fina sommarfärger från Depend fick det bli idag. 2 matta för en gångs skull. Ett ljusrosa (otippat) nr 198 och ett ljusgrönt nr 199. Två för 39:- (25:-/st) på Cubus.




  


  






.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards