ibelieve

Alla inlägg under augusti 2010

.

Av Therese - 30 augusti 2010 22:33

Är jag en zombie? Neej men inte alls, trots att jag varit vaken sen 5 imorse. VADÄRDETFÖRFELPÅMIG??!! Jag borde vara helt borta. Natten var sådär, var "vaken" hela natten kändes det som. Inte så kul med såna nätter. Man är ju supertrött när klockan väl ringer.

Imorgon kör vi samma pass igen 7 -18.15 Hej och hå. Vi kommer få frukost av jobbet då också, mums. Sen ska vi räkna som aldrig förr. Vi är duktiga.


Annars då, ja vad gör jag? Jag jobbar mest hela tiden skulle jag vilja säga. Va ledig igår bara. Sen inte ledig förrän på torsdag, fast då är jag inte ens helt ledig.

Jag klagar absolut inte, kommer va världens gladaste den 15e och 25e. Sådeså!


Imorgon ska jag ta mod till mig att göra nått jag velat göra lääääänge. Ont kommer det göra, jo jag tackar ja! Jag är rädd.


Ge mig fredag!



  


.

Av Therese - 21 augusti 2010 14:08

Har lagt upp den förut men den är fortfarande lika rolig.




     

.

Av Therese - 21 augusti 2010 11:55

Satt bredvid mamma när hon klickade sig in på Hemnet.se. Nu har jag hittat en lägenhet jag vill ha, såklart. Eller egentligen 2, men den ena vill jag verkligen ha.




Så nu är ju frågan: Vem vill vara min bank? Haha. Den första lägenheten vill jag ha. Buuhu. Med lite färg och pyssel skulle den bli toppen. Visst?!



        

.

Av Therese - 17 augusti 2010 10:17

I vintras när det var sådär sjukt mycket snö och när den sen smälte, blev det vattenskada i mitt tak och ena väggen. Det har var i mars, när jag fortfarande var i Oslo. I april när jag var hemma var jag och hyresvärden uppe och kollade hur det såg ut. "Jag tar din ena nyckel så ska vi fixa till det här och måla en mörkare fondvägg". Idag är vi inne i AUGUSTI. Mörk fondvädd? Neej, ingenting har gjorts, ingen har ens varit och kollat på hur det ser ut. Har ringt säkert 5 gånger nu dom senaste veckorna för att fråga hur det går med målare osv. Ena gången har dom semester andra är det något annat. Igår fick jag nog och ringde upp igen, en sjätte gång. Då fick jag till svars att det var vaktmästaren som var tvungen att komma hit och mäta fukten. OKEEEEEEJ?!

Idag ringer han och säger att han ska komma förbi, vilket jag sitter och väntar på nu. Dessutom tillägger han att "Jag har inte hört nått om det där så jag trodde att det redan var fixat för länge sen" WHAAAAAT? Varför inte bara fixa det i april då lägenheten stod helt tom? Neej men det är väl onödigt, istället väntar vi till augusti då jag förmodligen inte kommer kunna bo här på några dagar. Ibland blir man ju bara så jävla trött rent ut sagt. ÅHH!


  

.

Av Therese - 12 augusti 2010 16:29

Nu har min farfar blivit klippt. Snyggve blev han som han själv brukar säga. Så himla söt! :) Efter det åkte jag med pappa till farmor och fikade en snabbis och efter det åkte jag med pappa till Oppeby och hängde lite. Vi båda somnade i soffan en stund, skönt. Var inte världens piggaste när klockan ringde vid 9 så det behövdes. Sitter nu hemma i soffan och är fortfarande trött. Det här duger inte!


Fick reda på något riktigt roligt i jobbväg igår, spännande! Ska göra mitt allra bästa om det så bara är för 2 veckors tid. :)


Det är så tomt utan dig här hemma, hoppas dagarna går fort! Korven.

 

  

.

Av Therese - 11 augusti 2010 14:45

     

Bara för att jag har världens bästa syster.



  

.

Av Therese - 11 augusti 2010 11:57

Äntligen har Anticimex varit här och tagit bort mina älsklingar på balkongen. Om en stund kan jag äntligen ha öppet på balkongen igen utan att en geting kommer in och ska börja härja. Och framförallt så slipper jag skrika och få världens panik. Nu är jag glad, men några andra är svinförbannade där ute. Vilket jag i och för sig skiter fullständigt i! :)


Nu ska jag återgå till mitt städande så jag kan plocka in lite saker från förrådet.



  

.

Av Therese - 11 augusti 2010 00:18

Saknar mitt lilla hjärta mer än någonsin!

Vad livet skulle vara enklare om DU fanns vid min sida.

Precis så som det egentligen borde vara.


 



    

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards