ibelieve

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Therese - 18 november 2009 22:06

Somnade till slut efter 9 imorse. Inte alls okej. Ikväll innan jag somnar ska jag minsann sätta mobilen på ljudlöst. Så ingen liten korv kan störa mig :D Har märkt att jag har ont i min vänstra handled, måste ha vinklat den konstigt. Ska sluta känna efter så mycket, men eftersom att jag är så himla rastlös om dagarna så blir det lätt så. Då har man inte mycket annat för sig.


Snodde lite av systers parfym förut och det skulle jag inte ha gjort. Jag börjar få migrän. Jag har parfymen själv men den luktar så himla starkt så har slutat att använda den. Men inte kom väl jag ihåg det heller. Gud straffar vissa med en gång. Måste nog gå att byta tröja om jag ska överleva det här.


Annars har dagen inte bjudit på något speciellt, bara gått runt och degat hemma. Pysslat lite med bloggen som ni ser, tack syster för hjälpen med bilden. Får se hur fort jag kommer tröttna på den här. Även om jag Ä L S K A R rosa så känns det här lite väl mycket. Men vi kör på det ett tag så får vi se.  


  

Längtar tills våra planer slår in! <3

Av Therese - 18 november 2009 08:03

Klockan är strax efter 8, sover jag? Nej nej. Jag har inte somnat än. Är jag trött? Nej inte det heller. Väntar bara på att jag ska bli trött och få sova några timmar. Har bestämt att jag bara ska sova några få timmar så jag är trött ikväll sen. Låter som en bra plan. Är inte helt okej att sitta vaken såhär länge. Har t.o.m hunnit hem en sväng och hämtat mobilladdare och lite annat kraffs. Somnade till efter 2 inatt men fick ett sms precis när jag skulle till att somna in, klarvaken! Låg och vred mig till tjugo över 5, då gick jag upp och löste sudoku i tron om att bli lite trött i bollen. Men inte ens det hjälpte. Nu har jag avancerat till mammas säng istället för soffan och resten av klanen Andréasson ska bege sig till skola/jobb. Skönt, lugn och ro. 


Heja heja, bli trött nu.  

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards