ibelieve

Alla inlägg under september 2010

.

Av Therese - 26 september 2010 15:17

Snälla säg att det är ett jävla skämt. Har nog aldrig känt mig så tom som jag gör just nu. Ibland förstår jag inte hur människor tänker och absolut inte hur dom agerar. Önskar att jag kunde förstå hur du som är, eller vänta nu, kanske var min vän kan göra nått sånt här. Säger jag saker i förtroende till någon hoppas jag att det stannar där också. Men tydligen trodde jag helt fel. Egentligen är jag inte ens speciellt förvånad. Skitsnacket har inte ens hunnit lägga sig och så kommer det här. Ja för jag behöver väl inte ens nämna att det är samma person det handlar om. Ledsen och mållös är nog dom två ord som beskriver mig bäst just nu.



  

.

Av Therese - 25 september 2010 12:44

Varför ska man behöva ringa folk och berätta för dom hur dom ska göra? Är det inte med renoveringen hemma så är det uteblivet löshår från internet. Åter till det sistnämnda.


Beställde håret den 30 augusti, vilket är 4 veckor nu på måndag.

Mailade efter 3 veckor för att kolla läget när dom hade sagt att håret skulle komma in efter ETT PAR veckor, vilket i mina öron är 2. Fick till svar att håret inte hade kommit in. Igår fick jag se att Linnea va arg över något som hade med Taj Mahal att göra. Efter lite prat blev jag rätt orolig då hon inte hade fått tillbaka sina 2000:- som hon skulle ha haft på kontot en vecka tidigare. Hon hade dessutom både mailat och ringt varje dag hela veckan utan något svar alls.


Ringde upp butiken och bad om att få prata med den som hade hand om beställningarna på internet. Fick prata med någon kille som kollade upp saken. Som sen sa "Tjejen som har hand om det här är bortrest och jag har precis kommit tillbaka så därför är det lite rörigt." JAHAA men det skiter jag väl fullständigt i. Det är väl deras jobb att ha koll på att sina kunder ska få sina varor dom beställt, helst i tid också. Han sa sen att han skulle skicka varorna idag (alltså igår, fredag) och att jag skulle ha dom på måndag. Han skulle dessutom sätta tillbaka pengar så jag skulle få det billigare. Så är inte håret i mina händer på måndag blir det inte roligt vill jag lova. Jag kan bli rätt arg, även om man inte skulle kunna tro det.


Hur svårt kan det vara att uppdatera hemsidan lite oftare och skriva ut att en produkt är slut, nej men istället väntar man några dagar efter att beställningen är gjord med att maila ut att produkten inte finns i lager .


Det var helt klart min sista beställning från Taj Mahal. Jag betalar hellre lite mer och får mitt hår i tid.




  

.

Av Therese - 22 september 2010 20:30

En sväng till Norrköping.

Powernap.

Plocka ner/ihop saker i min lägis. (Har grejer precis överallt, ogillas!)

Mysis med Joliiinen.

Ut och gå med Iris.

Mat hos pappa.

Strax jobbsi.


Packar ihop en liten väska och beger mig till Oppeby ett par dagar.

Hoppas hoppas hoppas det inte tar en vecka för allt att bli klart.


Före och efter bilder kommer när allt är klart! Jippiiii.



  

.

Av Therese - 21 september 2010 21:57

Huvudvärk sen imorse som senare övergick till migrän, tack så mycket!

Det vill inte alls gå över, men vill helst slippa kräkas. Men det kanske är dags att

besöka vårdcentralen för att få migräntabletter. Ipren funkar ju inte.

Hur ska det då gå när det kommer lukta stark målarfärg här?




  

.

Av Therese - 21 september 2010 12:44

Vad är det för fel på gångare och övriga bilister? Seriöst. Neej men vi går rätt ut i gatan utan att se oss för. Blir lika irriterad varje gång. Om inte mer irriterad idag när jag dessutom fick läsk i hela bilen. 3 jävla gånger på inte ens 5 minuter fick jag tvärbromsa. Hoppas ni blir överkörda en vacker dag så ni lär er nångång.


Såå nu fick jag gnälla lite, då känns det alltid bättre.


För övrigt ska jag få ommålat i min lägis på TOOOORSDAG! Det gör mig lite glad iallafall. Synd bara att det skulle ta 6 månader och lite tjat för att få det gjort.



  

Av Therese - 20 september 2010 22:38

För några veckor sen hittade jag en värmetång från so.cap på Tradera för 399:-. Slog till direkt då jag visste att den kostade 1300:- ny och att jag dessutom använt den tidigare. Så vill du eller känner du någon som vill ha långt hår är det bara att hojta till.




     

.

Av Therese - 20 september 2010 21:04

Have you heard the news today
I'm leaving town
I'm cashing out
This towns to small for me to stay
The time is now
I'm heading out.

 

 

Så jäkla sant.



  


.

Av Therese - 20 september 2010 14:34




  

.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Skapa flashcards