ibelieve

Alla inlägg den 21 februari 2010

.

Av Therese - 21 februari 2010 18:01

Om Hammarbyfotboll vill ha en ny designer till medlemskorten har jag en vääääldigt bra kontakt. Dock vill han inte att jag skriver vad han heter (då han "TROR" att han är aikare, ibland djurgårdare) men det börjar på F och slutar på redrik.







  



  

.

Av Therese - 21 februari 2010 13:44

13.44 skulle jag börja skriva något. Nu är klockan 17.18 och kommer inte ihåg vad. Har lagat mat och kollat klart på Ratatouille som jag började med igår.


Blev helt ändrade planer igår. Från att ha planerat att sitta hemma med en film blev det födelsedagsfirande hos en jobbarkompis till Maria. Var meningen att vi skulle möta upp Louise och Sandra vid Blå, men med lite oklar information från fröken Svärdendahl slutade det istället med att jag gick hem. Brr så kallt. Och eftersom att det röktes ganska friskt inomhus på förfesten luktade jag själv som en askkopp. Så det var bara att slänga alla kläder i en påse och kasta in mig själv i duschen. Fy så vidrigt vad mina kläder luktade och mitt hår ska vi inte prata om. Är det möjligt att få migrän av all denna rök?








J, jag saknar dig så otroligt mycket.

Jag längtar såå tills den dagen vi äntligen ses igen.

 


 


 

  

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards