ibelieve

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Therese - 2 februari 2010 17:33

Blev inte alls någon tidig upstigning i morse. Förvissa ställde vi klocka på 11, men ingen av oss va speciellt pigga på att gå upp på direkten. Var påväg in till city när klockan var runt 2, så helt okej. Gick hela vägen bort till skattekontoret och fixade våra skattekort så nu är det bara att hålla tummarna på att det inte tar mer än 2 veckor innan dom kommer.


Blev en lång sväng idag också på ungefär 2 timmar, fast den här gången gick vi rätt. Det är rätt lätt att hitta nu faktiskt, många gator här och var så alla genvägar lär vi väl oss så småningom.


Louise är iväg och tränar nu på ett satscenter som ligger precis här i närheten och jag ligger och latar mig i sängen, känns bra ;) Ska efter att jag skrivit klart gå upp och städa vårat badrum tänkte jag, ser ut som skit. Och jag vill tillägga att det inte är vi som skitat ner utan att det var så sen innan.


Var ju också duktiga och packade upp våra väskor igår, ska det ta 40 minuter att packa upp lite kläder? Ja men tydligen, vill nog inte ens veta vad mina väskor har vägt tillsammans och som jag släpat runt på.


Nee nu ska jag nog ta och städa båda badrummet och överraska dom andra tjejerna tills dom kommer hem från sina jobb. Så får jag skriva lite mer sen.


Och idag får jag säga grattis till mig själv som varit utan godis i 3 hela veckor. WOO. Tycker det är starkt jobbat!


  


PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards