ibelieve

Alla inlägg den 13 februari 2010

.

Av Therese - 13 februari 2010 18:47

Blev en dag på stan med Maria och Madde. Missade att ta med stegräknaren så det var lite synd. Hade varit riktigt intressant och se hur många steg vi tog idag. Hälsade på Elin på Gina uppe på Bogstadveien. Kikade runt i lite butiker men eftersom att jag inte får köpa något så fick jag snällt gå med och titta, BARA titta. Det var kämpigt men jag klarade det. Duuuktigt!


Mötte upp min söta lilla Sandra också som är på besök i Oslo över helgen, var väldans mysigt att träffa henne. Mer sånt tack! Fick ju samtidigt träffa två söta flickor till Rebecca och Jenny. Får väl se vad damerna ska koka ihop ikväll och om vi kanske slår ihop oss. Vore väldigt kul måste jag säga.


Är väl ännu lite oklart va kvällen har att erbjuda, men det ska vi väl snart ta reda på. :) Just nu sitter jag så fruktansvärt bra här i min säng så orkar inte röra mig ur fläcken. Inte riktigt än, men snart.


PUSS

  

.

Av Therese - 13 februari 2010 11:07

Godmorgon godmorgon. Eller okej det var godmorgon för ungefär en timme sen. Det blir nog inga hyss idag med Louise för hon ska jobba, så filmandet får vi återkomma med.


Hade en mysig hemmakväll igår med Maria och hennes kompis Jennie. Vi bänkade oss i sofforna och tittade på Skönheten & Odjuret. Den tecknade alltså. Så himla mysig film. Tycker aldrig att man tröttnar på dom gamla Disneyfilmerna. Dom kan ses om och om igen. Precis så det var när man var liten. Då kunde man strecktitta ungefär 3-4 gånger på en och samma film. Det var bara att spola tillbaka och börja om från början.


Ikväll är det chilensk afton här hemma med chilensk mat och vin. Får se om vi joinar där eller kanske åker på en fest till en jobbarkompis till Louise. Kan va roligt att vara med på båda. Det märks ikväll vad man känner för. Kanske inte känner för att gå ut överhuvudtaget. Just nu vill jag bara ligga kvar i sängen men det blir inget med det. Ska skutta in i duschen och fixa till mig och se om någon av dom andra vill hitta på nått, om alla inte jobbar förstås.


PUSS

  

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards