ibelieve

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Therese - 3 februari 2010 19:22

Då har man sprungit runt i flera timmar även idag, men ändå inte fått något gjort. Gick till Adecco där Louise skulle skriva in sig, sen neråt Aker Brygge där hon skulle söka restaurangjobb. Sprang förbi ett Fridays på vägen så jag lämnade in mitt cv där jag också, skit trevlig kille vi pratade med så det kanske kan gå vägen. :) Vi får se helt enkelt. Sen efter ungefär 3 timmars springande tröttnade jag och blev hungrig, så vi gick förbi Kiwi på vägen hem och handlade lite. Imorgon ska vi dela upp oss så jag kan söka i dom butiker jag vill, antar att det går mycket snabbare då också.


Har faktiskt inte hänt så mycket mer idag och imorgon fortsätter jobbjakten. Innan vi kom iväg till city pysslade vi lite här hemma. Sorterade lite av det som står kvar här hemma som ska slängas eller ner i förrådet. Så när allt skit är borta så blir det nog super. Ska gå igenom lite med hyran och andra viktiga saker när tjejerna kommer hem från jobbet efter 9. :) Skulle kunna somna nu en liten stund men risken är väldigt stor att jag inte kan somna i natt sen, men det kunde jag ju ändå inte igår natt trots utebliven powernap. Vi får se helt enkelt hur jag gör. Har ju ingen speciell tid att passa imorn så det gör ju inget om jag somnar en stund nu.

Av Therese - 3 februari 2010 11:36

Tror det är dags för ett låttips, det var ett tag sen!!




http://open.spotify.com/track/3yCKEcVz0lXwumdVPhpbct


Glöm inte vart ni hörde den först!!


Av Therese - 3 februari 2010 11:26

Mamma eller pappa, jag skulle jättegärna vilja börja träna nu när Louise är så duktig. Bara en liten upplysning. ;)

:)

Av Therese - 3 februari 2010 11:04

En liten annorlunda butik som vi sprang förbi häromdagen!


            

Av Therese - 3 februari 2010 10:22

Louise är iväg på introduktion på Sats och jag väntar på att ugnen ska bli varm så jag får lite frukost i magen. Har faktiskt ätit frukost varje dag sen jag kom hit, vilket jag tycker är duktigt. Med tanke på att jag aldrig gör det annars.


Ska se hur långt Louise kommit i att göra sig iordning innan hon gick förut så jag också kan bli klar så vi kommer iväg till stan för dagens första punkt på listan, SÖKA JOBB!

 

Jag kommer knappt ihåg hur det är att söka jobb, jag har liksom fått mina jobb ändå kan man säga. Men det ska nog inte vara några konstigheter.


Nu är det frukosttime.


Hörs sen mina fina... PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards