ibelieve

Alla inlägg den 17 februari 2010

.

Av Therese - 17 februari 2010 17:34

Läste något som fick mig att bli VÄLDIGT irriterad. Och som ni kan läsa HÄR. Men alla grönvita där ute avråder jag att klicka sig in på länken. Tack och hej, fy så vidrigt.



  

.

Av Therese - 17 februari 2010 16:04

Jag måste erkänna att jag saknar min prinsessäng där hemma. Så syster, hoppas du sover riktigt riktigt bra i den och njut nu så länge jag inte är hemma, för när jag återvänder så tar jag tillbaka den DIREKT! Saknar att sova på 2 fluffiga duntäcken och ett över mig och mina 7 härligt mjuka kuddar. (Och nej, jag sover inte på 7 stycken, men det blir så mycket mysigare med några fler.) Istället så sover jag på ett inte alls så fluffigt täcke, dessutom utan bäddmadrass, med 2 pluttiga kuddar. I och för sig är det mina egna kuddar och så har jag med mig mitt alldeles egna duntäcke men det är inte samma sak iallafall, varje natt är det samma visa. Får vända och vrida på mig tjugoelvatusen gånger innan kuddarna ligger bra under mitt huvudet. Vilket världsproblem jag har va?! Kanske vore ett besök på Ikea på sin plats.



  

.

Av Therese - 17 februari 2010 12:45

Lyssna och njut.






  

.

Av Therese - 17 februari 2010 11:34

Då har jag städat klart hela lägenheten nu då. Det tog sin lilla tid. Men nu är det så fint överallt. Nu är jag bamsehungrig eftersom att jag varit vaken sen klockan 9. Ja ni läste rätt. Klockan 9 slog jag upp mina ögon. Känns i och för sig lite synd att stöka ner i köket nu när det är så fint. Men om inte jag gör det, så gör ju någon annan det ändå.


Får se vad resten av dagen har att erbjuda. Känns iallafall skönt att jag har avklarat städningen, det var min städvecka den här veckan nämligen. Det första jag ska göra nu är iallafall att äta något. Sen blir det nog någon film skulle jag tro. Är inte heller speciellt nöjd över att man inte kan dricka vattnet här i Oslo. Är tydligen något konstigt utsläpp i det just nu. Så det suger ju, jag som alltid dricker vatten. Jaja hoppas det blir bättre snart.


Ska nog slå en pling hem till farmor. <3



  

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards