ibelieve

Alla inlägg den 18 februari 2010

.

Av Therese - 18 februari 2010 15:32

Sitter här och funderar över om jag ska söka några frisörjobb eller inte. Det är väl egentligen ingen svår fråga kan man tycka, utan det är väl bara att söka det som går. Men det är så många frågor som dyker upp när jag tänker på att gå tillbaka till det yrket. Det är ju inte så att det bara dykt upp nu utan det var ju även så på hemmaplan också. Tänk att en liten salong kan förstöra så mycket. Tänk om jag bara hade varit lite mer på och tänkt långsiktigt och faktiskt hamnat på en bra salong. En salong som man visste var bra redan från början. Istället hamnade jag på en salong som sakta men säkert bröt ner självförtroendet och nu står jag här idag och funderar på om jag verkligen skulle klara av att jobba på en salong igen?


Får nog fundera lite till och se om jag blir något klokare. I och för sig så tror jag att samma frågor kommer finnas kvar. Sen att ett samtal precis gjorde mig lite ledsen gjorde inte saken bättre.



Falla... Klättra.



  



.

Av Therese - 18 februari 2010 13:31

Blev ännu en tidig morgon, vaknade till redan vid 8 av att Louise väsnades ;) men låg kvar till efter 9, sen var det upp och skutta och fixa sig och fixa lägenheten så vi inte skulle lämna några spår till hyresvärden som skulle komma och kolla. Vi bor tydligen för många här än va vi får så jag och Louise flydde fältet imorse. Är faktiskt skönt att komma upp sådär tidigt. Inte för att jag har sovit speciellt länge dom andra dagarna heller så.


En låt som fastnade direkt när jag hittade den igår. Det är något speciellt med att kunna sjunga och spela gitarr alltså. (Ett plus skulle det vara om det var en snygg kille också) Har lyssnar på den nu sisådär sjuttioelva gånger nu.









  


.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards