ibelieve

Alla inlägg den 16 februari 2010

.

Av Therese - 16 februari 2010 21:44

Känner mig väldigt generös idag. Två låtar på en och samma dag. Kanske en ny favorit. Vem vet.




  

.

Av Therese - 16 februari 2010 20:53

Okeeeeeej nu dör jag. Despan är tillbaka den 2 mars. Och jag kommer förmodligen inte kunna se :(  Fast det går ju att betala några kronor så får man se det på 5an iaf, det kommer jag att göra, varje tisdag, var så säker!!! Ååååååh det är bara 2 veckor kvar. Det här mina vänner, är ren lycka.



  


  

.

Av Therese - 16 februari 2010 19:44

Jag börjar gilla den här låten mer och mer. Kunde ha varit lite mer fart i den så hade den varit helt i min smak, men man kan inte få allt här i världen. Så är det bara.




  

.

Av Therese - 16 februari 2010 19:16

Ville bara tipsa om ett väldans bra lypsyl. Världens bästa t.o.m Jag skulle då inte kunna leva utan det. Köpte med mig 2 extra hit till Oslo ifall ett skulle tappas bort, för då blir det inte roligt. Ni som känner mig vet.


  

Bäst bäst bäst bäst!

 


 

  

.

Av Therese - 16 februari 2010 11:55

Åhh vilken virrpanna jag är, hur lyckas man glömma att maila in sina senaste timmar så jag inte får någon lön. Jaja det blir till att stå sitt kast och vänta till nästa månad. Heja heja! Men det var ju skönt att det kunde gå att lösa.


Hämtade upp ett stort kuvert hemifrån förut och i det bland alla mina papper låg det ett alla hjärtansdag kort. Hur gulligt som helst. Tack världens bästa. <3



Ska dra på en film nu och vila lite efter maten, klockan är visst lite över 2 nu så jag glömde visst bort att skriva klart inlägget förut.



PUSS

  


.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards