ibelieve

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Therese - 22 januari 2010 12:47

Åhhhh va jag ligger bra här i min prinsessäng. Vill helst av allt inte gå upp, men jag är väl så illa tvungen om det ska bli något gjort här hemma. Gick inte att lösa så jag fick jobba ikväll, så det känns lite sådär måste jag säga, hade jag vetat att förra helgen var min sista så hade det väl vart en helt annan sak. Men men, ibland blir det lite knasigt :) Men som sagt, personalfesten på måndag får bli mitt avslut för den här gången.


Ligger här och funderar på vart jag ska börja idag. Blir nog till att tömma skåpet med alla roliga burkar och sånt. Hmm, får ångest redan nu. Det är typ som att en orkan har levt runt där inne. Så då kanske ni förstår att min ångest kommer krypande.


Har så himla mycket att fixa idag så det inte är klokt. Så det är väl bäst att jag tar mig i kragen och går upp nu. Sätta på lite dunka dunka musik och bara köra. Köööööööör ba!!


PUSS

:)

Av Therese - 22 januari 2010 01:32

Herregud!! 1 kartong med skor!?! och 4 ikeapåsar med lakan och handdukar. Vad i hela friden ska jag med allt det till? Och hör och häpna, jag slängde 3 par skor. JAG slängde 3 par. Är inte det väldigt duktig av mig?

Får ta kläderna efter helgen, packa ner sommarkläder och spara här hemma i Sverige och packa ner det jag ska ha med mig i en resväska. Imorgon blir mitt mission att få bort alla kartonger och allt vad det heter härifrån. Måste kunna städa och göra fint till på lördag. Får nog trots allt ringa hyresvärden och be om ett större förråd tror jag, mitt redan pyttelilla överfulla räcker visst inte till. Inte för att jag är förvånad men.


Personalfest på måndag, kan ju inte bli ett bättre avslut. Jag ser verkligen fram emot det. Kan va kul att umgås utan jobbkläder och utan andra fulla människor.


Och det här med att inte kunna sova på nätterna är inte alls okej. Inte kul heller för den delen. Hatar att ligga sömnlös. Jag vill ju sova, kan jag inte bara få bli lite trött.


PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards