ibelieve

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Therese - 10 januari 2010 23:28

Helgen har mestadels bestått av jobb på Tellus. Lite mys med fina vänner har hunnits med innan. Jag och Malin brummade upp till cg i fredags så jag fick mitt jobb gjort där, sen hämtade vi mamma i stan och åkte vidare till Oppeby. Vi åt tacos med mamma & c/o innan vi åkte hem och kikade på Let´s dance. Blev precis lagom innan jag började jobbet sen.


Lördagen spenderades en bra stund i sängen, väldigt trött då man inte lyckas somna förrän bortåt 5 halv 6. Inte alls okej. Skuttade upp och gjorde mig iordning och blev hämtad av snälla Joline. Vi spelade lite mariocart och wii sport. Så himla kul. Men hon vann ju hela tiden den lilla rackaren. Eller okej, jag vann någon golftävling och ett lopp i mariocart av typ 100 :P Förbi donken och sprang till jobbet, men jag hann. Stannade kvar och åt efter passet så kom inte hem förrän runt 4 och självklart var jag pigg. Väldigt väldigt pigg också, försökte göra allt för att bli trött men inget hjälpte så det var bara att snällt ligga där och vänta. Vid 6 tiden orkade jag inte längre och somnade sött.


Idag har jag klarat av mitt söndagsmåste och nu ligger jag här hos mamma i soffan med lilla Iris sovandes bredvid. Ska kika på en film om det inte vill sig illa förstås. Det återstår att se.


Godnatt sen mina fina.


PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards