ibelieve

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Therese - 8 januari 2010 00:58

Jaha nu går det sådär länge mellan inläggen iallafall. Måste bli bättring, jag som gillar att skriva.


Skrev senast i måndags och lite har ju hänt sedan dess. Klockan är ändå efter 00.00 så det betyder ju att det redan är fredag idag. Tiden går fort.


Jobbade ett kortpass på Glitter i tisdags, blir alltid lika glad när dom ringer och frågar om jag vill jobba. Mötte upp Malin när jag slutade och när hon hade varit hos tandläkaren. Köpte lite presenter till hennes kille som fyllde år och med raska och snabba steg gick vi hem till mig. Mina ben frös nästintill ihjäl, i och för sig väldigt dumt av mig att gå i lacktajts när det är -18 ute. Nästan så jag började grina, så ont gjorde det. Det kändes som att byxorna liksom växte fast under huden på mig. Skitont med andra ord. Sara kom förbi en sväng och umgick lite innan jag och Malin trippade iväg till Rhodos för att möta upp Joline och Carro. Vi hade lite otur kan man säga. För alla bord var upptagna när vi kom, förutom ETT. Bordet precis vid dörren. Var ju bara att lägga sjalen i knät och bita ihop så fort gäster klev in och ut. Brrrr!! Vi blev åskådare till en väldigt väldigt märklig date. Var det en blinddate? Kanske en otrohetsaffär? Eller nja, kanske inte. Det hela var hur som helst väldigt märkligt och karl i sällskapet vart nog märkligast av alla.


3 av 4 knatade vidare hem till mig och efter lite tjat från Joline så vips delade vi på en box vin. Trippade vidare till Tellus och körde järnet, drinkar, shot osv. Oopsi, var visst inte meningen. MEN, vi hade riktigt jäkla kul. Älskar spontana utgångar. Träffade Martin som hade Sebastian nere från storstan, galna killar, minst sagt den sistnämnde. Efterfest och vi röjde på rätt bra där också. Hade köpt med mig 3 spelande klubbor som senare visade sig gjorde succé. Lilla jag stod för underhållningen när alla ville sova och det mina vänner är inte ofta det händer. Till slut fick jag ge upp och krypa ner bredvid en snusande Malin. Men innan det lyckades jag välta ner en flaska med vatten över hela nattduksbordet och som tur var klarade sig min mobil av någon konstig anledning eftersom att den låg rätt lägligt för lite översvämning. Kan säga såhär i efterhand att jag är väldigt tacksam för det.


Onsdagen spenderades med Malin i min soffa, sovandes, vakna, sova lite till, äta lite mat, sova osv. Trötta tjejer minst sagt. Idag har jag varit duktig och plockat här hemma, men lilla Fredrik tyckte att han skulle störa mig mitt i så det är ju inte alls klart. Nu blev han iallafall äntligen klippt och vi fick lite kläder tvättade på köpet. Blev bara lite jobbigt när vi insåg att båda hade väldigt många svarta strumpor som dessutom hade tvättats ihop. Jaa för det där med strumpor är ju inte världens lättaste. Det går väl an när man tvättar själv men inte med andras. KAOS. Men det löste sig nog ganska fint, han konstaterade att mina pygméfötter skulle drunka i dom flesta paren så det var väl hans då.


Sprang bort och hyrde 2 filmer förut men sen när jag lagom kom hem och hade gjort toast så började the breakup på 3an. Har inte sett den eftersom att så många sa att den var dålig när den kom, men jag tyckte den var helt okej. Ska väl lägga mig och glo på en av dom jag hyrde tills jag somnar.


Godnatt mina fina.


PUSS


  

haha, pygméfredrik. :D

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards