ibelieve

Alla inlägg den 14 januari 2010

:)

Av Therese - 14 januari 2010 18:45

Läste en sån fin mening häromdagen.


Det är utsidan som ger insidan en chans, sen är det insidan som utstrålar utsidans glans.

Av Therese - 14 januari 2010 17:56

Åhh jag vill bara sätta igång och packa nu nu nu. Men kanske inte får några kartonger förrän imorgon, det ser så ut iallafall. När saker och ting är på g så vill jag alltid börja med en gång. Kan aldrig vänta. Men hur kul är det egentligen att packa ihop en hel lägenhet? Låter sådär lockande men jag vet ju att det väntar något gott när det är klart. Och såååå mycket är det faktiskt inte att packa heller då jag ska hyra ut lägenheten halvt möblerad. Alla stora saker får stå kvar förutom sängen, inga hyllor som behövs tas ner heller. Superduper skönt, nu ska vi bara lösa det här med förrådsplats och det ska väl inte vara några problem tycker jag.


Väntar på lilla mamsi som är och handlar så att jag ska kunna göra min goda köttfärssås. Mina matvanor dom senaste veckorna är inget vidare. Äter bara ett mål mat och dagen någongång på kvällen. Och det mina damer och herrar är inget att rekomendera.


Louise kommer äntligen hit imorgon och då ska det planeras, men först ska Linn göra mig fin i håret, toppen toppen toppen. Massor som står på schemat imorgon innan jag börjar jobba vid 23, alltså får Louise klara sig själv några timmar både fredag och lördag men det ska väl inte vara några problem. Ska pyssla hela helgen och bland annat skriva om mitt cv och även hjälpa Louise att göra ett tror jag.


Och Joline, vi klarar det här. Tiden kommer rusa iväg och sen kommer vi ju såklart ses lite då och då även om internet får vara den största komunikationsvägen. <3



Det finns så mycket jag längtar efter just nu, men framförallt planering och Oslo.




Av Therese - 14 januari 2010 10:00

It was so easy last night
Should have been strong, yeah I lied
Nobody gets me like you


I know everything changes
All the cities and faces
But I know how I feel about you


Så sant, så sant!


Av Therese - 14 januari 2010 01:43

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards