ibelieve

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Therese - 1 januari 2010 22:36

Har varit på tok för dålig på att uppdatera. Men musten har sugits ut ur min lilla kropp av både en och två anledningar.


Julafton, juldagen och även nyår har hunnit passera. Och vilka kvällar då. Bra rakt igenom. Speciellt igår. En kväll att minnas, helt klart. Får se till att ladda upp alla mina bilder på fejan så ni också får ta del av en superduper kväll. Men jag kan väl bjuda på några stycken här bara för att.


Snabb genomgång av nyårdagen. Började med att gå upp hur tidigt som helst (iallafall för mig) och halka in mot stan och jobbet. Gick hem och sov och hoppades verkligen på att det där osuget inför kvällen skulle försvinna och det gjorde det ju också. Ibland ska man ha tur. Fix och trix med hår, smink och diverse andra grejer innan min snälla mammsi skjutsade mig till Joline. Tur var väl det så halt som det var, hade ingen större lust att halka omkull med mina klackar. Ville helst slippa ett stort blåmärke över hela rumpan.


Möttes av 2 fina tjejer i dörren som hade fixat och varit så hemliga innan. Söta Joline hade gjort en varsin partyhatt till oss andra med en personlig "bästa minnet med dig" skrivet i hatten. How cute. Nästan så att en tår ville tränga sig fram. Vi fick sedan skjuts till Rikard som hade fixat med en fin middag med SÅÅÅÅÅÅ god mat. Herregud alltså.


Det var ett gäng sega människor som började nyårskvällen med lite spel och massor med dricka. Men vi kom snabbt igång och hade en sådan rolig och trevlig kväll. Dans och skutt nästan hela kvällen. Men till slut sa kroppen ifrån och PANG så vart jag trött. Fick skjuts hem även då av snälla Alex och jag ramlade i säng vid halv 5, med lite tacosrester. Man tackar och bugar att det fanns kvar.


Lovely night.


  


  


  


PS. Vill tillägga att jag är väldigt nöjd med min nya kamera som tomten så snällt kom med på julafton. Vilka bilder!


PUSS

Av Therese - 1 januari 2010 22:16

Behöver nog inte säga något speciellt utan låter klippet stå för den biten! :D


.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards