ibelieve

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Therese - 25 januari 2010 16:26

Sådär ja, nu har jag äntligen lite tid. I fredags var jag ute hos mamma och c/o och hade det allmänt mys. Tittade på Lets Dance, spelade yatzy, plump och kotten. Hur kul som helst. :D Emma och jag hade världens bästa tecken, trodde vi iallafall, det var bara det att jag glömde bort det och körde på det första vi hade pratat om. Så tokigt det kan bli, så mamma och Tobbe vann ju. Så himla typiskt. Sov kvar på soffan och åkte hem och fixade hemma tills tjejerna kom senare på kvällen.


Hejdå- föris i lördags och senare utgång. Mysig kväll hemma och en helt okej utekväll. Men det blir ju oftast repris från alla andra helger, så inget speciellt sådär även om jag trivdes såå bra med alla tjejerna. Fick ett superduper fint armband av Lisa från snö. Det roliga var att jag har tjuvkikat på det innan, men aldrig slagit till. Efterfest på det och somnade toksent, sen upp vid 2 och åka till farmor på lite mat. Väldigt passande faktiskt.


Sista städdagen var igår och det känns väldigt skönt på ett sätt. Ett jobb är alltid ett jobb men ganska enformigt och det var väl det jag tröttnade på.


Vidare hem till Joline och mys med henne och Carro. Körde lite wii innan Carro kom och sen kikade vi på Sommaren med Göran men pausade när Köping började. Kollade klart och såg sen Johan Falk och så somnade jag till ett tag, trevligt sällskap va?! :) Och så berättade Joline några väldigt roliga historier från USA-tiden och sååå vi skrattade.


Ska snart börja fixa håret inför kvällens personalfest..


PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards