ibelieve

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Therese - 19 januari 2010 18:47

Höll helt ärligt på att få ett utbrott imorse när jag skulle gå hemifrån. VART är mitt förbannade armband? Kan ju inte bara försvinna. Nu är det mitt andra som är borta och det finns inte ens kvar i butik längre. Är måttligt road kan jag säga. Är det någon som leker Paradise Hotell med mig eller va fan är det frågan om?


Och så råga på det så var det fler grejer som just idag bara är spårlöst borta. Ett par av mina svarta byxor, HALLÅ!!!!! Ett par byxor liksom.

Sen just idag är det väl fler saker som spelat in också för att få min korta stubin att brinna upp VÄÄÄÄLDIGT fort.


Om jag har börjat packa? Svart nej. :D Dumma dumma mig. Men jag ska göra det snart.


PUSS



Av Therese - 19 januari 2010 03:21

Fasiken, jag kan inte sova. Jag som var så trött runt 21, 22 tiden. Men då började ju Paradise, så gjorde allt för att hålla mig vaken. Och det lyckades jag också med men då gick också tröttheten över och nu är jag pigg som en mört.


Har sökt lite jobb och mailat lite till. Mycket mailande och fix nu senaste tiden, men jag klagar inte. Då får jag saker och ting gjorda iallafall. Känner mig faktiskt riktigt duktig som ringer och fixar och trixar, antar att jag kommer tacka mig själv att jag inte skjuter upp allting i sista sekund som jag brukar vara expert på.


Har för övrigt haft en myskväll med Joline och Carro med lite tacosmiddag. Väldans mysigt måste jag säga, som vanligt med dessa två donnor. <3


Imorgon väntas det lunch med Jasmin och gå igenom allt med min lägenhet, räkningar, post, vad som kommer att lämnas kvar osv. Kanske kan ge lite framgång gällande mitt packande, kanske kommer någonvart. Har ju inte alls börjat med det idag heller, fy fy på mig själv!! MEN imorgon efter lunchen hoppas jag att jag kommer på en briljant idé om vart jag ska börja någonstans. Finns det någon frivillig som vill hjälpa till är det bara att höra av sig ;) Inga problem alls, kan nog sätta er i jobb ska ni se :D


          


Imorgon ska jag visa en rolig sak som Sara visade mig idag. :D hahah.


PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards