ibelieve

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Therese - 27 januari 2010 23:37

Den här dagen har bara bestått av en massa pyssel här hemma. När allt är uppackat i Oslo på söndag, möjligtvis måndag tänker jag hålla mig borta från allt vad packning heter.


Imorgon ska jag unna mig att titta lite på fotboll när Gästabudsbollen drar igång. Men innan det ska det packas, måste åka och köpa fler kartonger och ännu mera silkespapper. Hade visst lite mer glassaker som måste slås in.


Fick en ursöt tavla och en liten skyddsängel av Malin idag, blev så himla glad. Det värmde i hela mitt hjärta. Ska såklart packa med mig den fina tavlan när jag flyttar och bära med mig skyddsängeln vart jag än går.


Nehe om jag ska ta mig några mackor och glo lite på tv och hoppas på att bli trött, klockan ringer innan 9 och ska hämta bilen i stan och uträtta lite ärenden. Hoppas att det inte är snökaos och superduper halt, men med min racerbil är det väl ingen fara va?! :D


Det värsta just nu är att vi flyttat hela tvbänken längst ner i hörnet och så står det en del kartonger i vägen så kan varken titta på tv från sängen eller byta kanal. Hmm.. får nog sova i soffan och sen flytta kartongerna.. Suuuuck!



Ska det här lösas snart mån tro?!


PUSSS 

Av Therese - 27 januari 2010 01:09

Nu är det ändrade planer, åker inte förrän på söndag istället. Är hemma en hel dag extra. Känns som att jag kan behöva det. Min lilla mammsi kommer hit imorgon efter jobbet och hjälper mig. Blir väl till att ligga på alla fyra och städa. Ska nog överraska henne med någon god mat. Fick ju en hel fläskfilé av farmor idag som jag redan tjuvsmakat på och så får det ju såklart bli något gott till det. Kommer nog uppskattas.


Slänger in en ny nedräkningar som med större sannolikhet stämmer.



                                                     

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards