ibelieve

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Therese - 20 januari 2010 23:19

Planering, planering och ännu lite mer planering. Det är ungefär det jag hinner med just nu och lite packning förstås. Har ungefär 10000 saker i huvudet just nu och hinner inte med någonting. Har iallafall köpt silkespapper idag som jag ska slå in allt ömtåligt i. Ett steg i rätt riktning iallafall. Min söta farmor har erbjudit sig som packhjälp, hur gulligt är inte det då, då hon knappt kan komma upp i trappen och jag bor på tredje våningen utan hiss. Vad skulle jag göra utan henne? Vilken klippa. <3


Ska slå in lite saker nu även om klockan är mycket. Så får det bli. För inte är jag trött nu inte, även om jag varit vaken sen 9 imorse. Jag som trodde jag skulle få ställa tillbaka mina dygn nu och bli duktig. Men nehedå, vilken lögn!!


Av Therese - 20 januari 2010 11:13

Har ju alltid velat ha en baby-plattång och har länge letat efter den perfekta. Har sett några fina rosa, men då har det antingen varit något mönster på eller fel rosa färg så har väl lagt ner det där med rosa OCH nu hittade jag den jag vill ha. Ber till gud att den finns kvar efter någon månad i Norge för då blir den MIN, bara min!!


På plattången pryder 1 250 Swarovski-kristaller för att göra den extra glamorös.

Och jag bokstavligen DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Kan ju inte bli mer Therese. Den här ska jag bara ha!! Om jag så ska trolla fram 1 995:-.


  

Av Therese - 20 januari 2010 09:15

Jahaa och vad gör jag vaken nu? Somnade i och för sig mitt i sista delen av Paradise vilket var innan 23 så det är väl inte så konstigt att jag inte kunde sova längre. Men 9 var väl lite att ta i va? Kan ligga här i flera flera timmar och vänta på att jag ska till tandis, så det är ju ett plus. Ja inte ett plus att jag ska till tandis, utan att jag kan ligga kvar i sängen sådär mega mega länge.


Hoppsan hejsan, har uppnått mitt mål efter en knagglig månad av bloggning så vi får väl se ifall det håller i sig. :)


Var duktig och packade en kartong med glas igår, men sen tog det stopp. Måste ha silkespapper innan jag kan gå vidare och lyckas tömma hela skåpet. Typiskt!!



Ska mysa vidare i min lilla prinsessäng och njuta till 1000. ♥


PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards