ibelieve

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Köööööör ba.

Av Therese - 22 januari 2010 12:47

Åhhhh va jag ligger bra här i min prinsessäng. Vill helst av allt inte gå upp, men jag är väl så illa tvungen om det ska bli något gjort här hemma. Gick inte att lösa så jag fick jobba ikväll, så det känns lite sådär måste jag säga, hade jag vetat att förra helgen var min sista så hade det väl vart en helt annan sak. Men men, ibland blir det lite knasigt :) Men som sagt, personalfesten på måndag får bli mitt avslut för den här gången.


Ligger här och funderar på vart jag ska börja idag. Blir nog till att tömma skåpet med alla roliga burkar och sånt. Hmm, får ångest redan nu. Det är typ som att en orkan har levt runt där inne. Så då kanske ni förstår att min ångest kommer krypande.


Har så himla mycket att fixa idag så det inte är klokt. Så det är väl bäst att jag tar mig i kragen och går upp nu. Sätta på lite dunka dunka musik och bara köra. Köööööööör ba!!


PUSS

 
 
Paulina palmaer- the one.

Paulina palmaer- the one.

22 januari 2010 13:14

svara på min dagens fråga , svara som kommentar !
Puss hejdå -

http://www.paulinaplamaer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Therese - 26 februari 2012 00:05


Nytt helgtema på jobbet. Denna helg fick det blir Streetstyle. Väldigt färgglatt, men kanske också det roligaste temat vi har haft. Ledig helg blev till jobbhelg, men jag klagar absolut inte. Då kan jag med gott samvete åka neråt landet om en m...

.

Av Therese - 21 februari 2012 14:36


Nu är den här lilla godbiten påväg hem till mig. Nagellack och bikinis är mina beroenden, helt klart.      ...

.

Av Therese - 20 februari 2012 21:30


  Mamma och jag bakade kanske den godaste morotskakan idag. Satan så god den blev och på första försöket och allt. MUMS.       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 23:00


Sitter i ett varsitt rum, 20 meter ifrån varandra och ingen orkar riktigt ta tag i saken. Haha       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 22:25

Hade en liten intern tävling på jobbet om vem som sålde flest alla hjärtans dag halsband under en viss period och jag vann. Parfymen är en favorit sen långt tillbaka och nagellacket, ja det behöver vi ju inte prata om. Det vet ju redan alla vid det h...

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards