ibelieve

Alla inlägg under april 2010

.

Av Therese - 12 april 2010 13:14

Vilken fin dag att vakna upp till. Riktigt härligt. Fick bli en promenad med Iris i det fina vädret. Synd bara att man tröttnar efter halva vägen för att damen drar benen efter sig.


Ska invänta mamma som kommer hem med lite nya produkter förhoppningsvis och sen blir det middag hos pappa. Ska bli himla mysigt. Om jag bara orkar ta mig upp ur sängen vill säga. Men det ska jag väl orka utan några helst problem tycker jag.


Äntligen får jag sova i min prinsessäng, gissa om jag trivs?! Bäddade och fixade till den efter jobbet i lördags och jag stod där vid sidan om och bara DOG!! Ungefär en sisådär sjuttioelvatusen gånger. Härlig känsla. Nu fattas bara mitt dunis som är kvar i Oslo än så länge.








 

 

 Tänkte bjuda på en liten låt så att stereo love kan sluta spelas.

 Med tanke på att jag lyssnat på den sen i november.

Liiiiiite uttjatad kan man säga att den är.

Snälla, nu spelar vi den här istället.

 

 

  

.

Av Therese - 12 april 2010 00:27

  

Det här är total lycka!


 

  

 

 

.

Av Therese - 11 april 2010 17:56

Helgen har gått i en rasande fart. Fredagen bestod av mys hos Amanda. Skruttan hämtade upp mig efter hon slutar jobbet, kilade upp med grejer till hennes lägenhet och beställde mat från Rhodos. Muuumsigt värre var det. Som vanligt. Damen skulle få håret fixat, började med slingor och sen blev det klippt. Fint blev det. Senare kom Moa och gjorde oss sällskap. TOKMYS hela kvällen igenom. Sen somnade vi alla 3 i Amandas supersköna säng.


Lördagen började först väldigt lugnt. Fix och trix med diverse grejer. Agerade Taxi Therese AB. Mamma och c/o skulle på fest och mat skulle tydligen hämtas. Jaja va bara att köra. Åkte sen till Mandiis igen. Matmys stod på schemat. Damerna hade köpt en jääättegod kyckling som vi mumsade i oss med lite tillbehör. Gottis. Sen var det bara att springa till jobbet vid 22. Väldigt lugnt till en början men sen började det strömma in mer och mer folk. Blev en bra kväll till slut. :) Dock blev det sent efter all städning och så.


Sovit mest hela dagen idag, helt slut. Men så är det ibland. Får se vad kvällen har ett erbjuda. Väntar på att säga hej då till en just nu mycket elak liten kille! ha. Vi får se hur det blir med den saken.



  

Fina tjejer. (Lånade bilde från face! :) hi)



  


.

Av Therese - 9 april 2010 19:46

Nedräkning 30, 26, 20 och nu senast 14. Snaaaart är klockan ÅTTA!! DÅ blir det mys med Amandiiiis. Rhodos, fix och trix med hår och bara en massa mys. Det är vi värda. Många inställda dejter att ta igen har vi kommit fram till.


Jag vet iallafall en som kommer trivas som fisken i vattnet ikväll. MYS 



  

.

Av Therese - 8 april 2010 20:19

Har haft en jobbig känsla i kroppen hela dagen. Nära till att börja gråta. Men med min underbara Jolinis i telefonen var det svårt att hålla tillbaka, men det gick. Mest för att hon är så bra. Dumt att hon är så långt borta och inte kommer hem på läääänge. Jag räknar dagarna iallafall.


En del samtal har gjort det lite lättare att överleva dagen. Det kommer ju bli bra, bara jag skiter i allt annat och fokuserar på det jag verkligen borde. En sak i taget.  



Har sagt det förr.. Falla, klättra.

 

 

  

.

Av Therese - 7 april 2010 19:10

Vilket pusslande. Hit och dit, fram och tillbaka. Hur orkar man? Jag gör det då inte. Fast det är väl redan bevisat. Reserv då, reserv nu, reserv för alltid. Woo på den!

 

 

  

 

 

 

.

Av Therese - 7 april 2010 16:15

Skulle vilja skriva en hel rad med fula ord just nu. Jag är vääääldigt nära ett utbrott just nu kan jag lova. När saker och ting inte gör som jag vill eller när det går heeeelt fel så är det inte roligt. Tänkte att jag skulle tjuvkika under en tangent och se hur den satt fast för att få dit dom andra, tror ni inte att den jag tjuvkikade under också bestämde sig för att trilla bort? ALLTSÅ!!! Det här med datorer. Bäst för F att han kommer och fixar det sen.


En bra sak är iallafall att jag har bokat tid för tatuering nr 2. Fick ont i magen av att bara gå in där. Så det ska bli intressant att se hur jag kommer reagera då det verkligen är dags. Det är ju typ nu snart snart snart också. Ååhh blir nervös bara jag tänker på det!



  

.

Av Therese - 7 april 2010 10:00

Fick ett sånt fruktansvärt sug efter jordgubbar och ananas.


    



  

.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards