ibelieve

Alla inlägg den 16 april 2010

.

Av Therese - 16 april 2010 10:43

Godmorgon på er. Eller ja jag har varit vaken ungefär en timme. Blev väckt av mobilen som ringde så fint. "Det är fint väder, kan man va barfota i skorna." Alla har vi våra frågor, bara att ställa upp och svara. Sööööt F. Var ju ingen idé att somna om då herrn ringde igen 10 minuter senare och skulle rådfråga om sin nya jacka.


Nu efter Paradise-tittande ska jag fortsätta och måla. Vitt och fint ska det bli på mina väggar. Det sämsta med det hela var att hela jag blev vit. Skvätte i ansiktet, råkade doppa håret och lägga armen i färgen. Det är sånt som händer tycker jag.


Juste, glömde ju skriva om gårdagen. Åkte som sagt till Carolinen när hon hade vaknat och sprungit, tittade på Efter tio tillsammans innan vi gick ner till Lea och Lewis. Lilla bebisLewis på 1,5 månader. Herregud så söt. Sötaste lilla pojken. Med honom i famnen njöt man riktigt ordentligt. Tur att man får låna lite sådär när man inte har en egen liten plutt.



Vad jag väntat på den här versionen.

Nu imorse såg jag den.

Lyssnade direkt.

La upp den.

Varsågod!


  

.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards