ibelieve

Alla inlägg den 6 april 2010

.

Av Therese - 6 april 2010 12:59

Världens sämsta på att uppdatera. Men vad gör det. Det kommer ju förr eller senare. Dock har jag inget roligt att berätta. Min H-knapp har någon pillat sönder så det är VÄLDIGT irriterande. Tur att lilla Fredrik ska fixa det åt mig sen. Då åker han automatiskt på att fixa uppåtpilen också. Guuuud så bra.


Väntar på att åka och klippa farfar, lika bra att få det gjort. Har ju lite annat att pyssla med i dagarna som kommer. Massa samtal ska ringas och det ska fixas till höger och vänster. Det kommer bli bra det här. Var så säker.


Jag vill spela wiiiiiiiii.


Det här var min underhållning igår, tog en jäkla massa omgångar innan jag ens fixade det. Och bilden nedan är inte ens min vinst. För självklart ska Fredrik testa och fixa det på första. KUUUUUUUL! Apsvårt skulle man kunna säga att det var.


  


  

.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards