ibelieve

Alla inlägg den 14 april 2010

.

Av Therese - 14 april 2010 19:17

Sådär då, då var tatueraren avklarad. Texten kommer bli grym. Så på måndag är det dags. Någon frivillig som vill åka med och hålla handen? :)


Sen råkade jag få en ny mobil bara sådär, helt oväntat och inte alls planerat. Så nu måste jag ju vänta på den i en vecka, kanske lite mer. Gillar INTE och vänta. Fortsätter på Samsung och touch. Passar mig bra. Även om jag innerst inne vill ha en Iphone. Men man kan inte få allt ;) Mobilen är ju ruskigt ful på bilden måste jag säga, men fin när jag höll i den tidigare. Dock var den vit och det vill jag ju egentligen ha. Men vi kom fram till att den inte kommer va speciellt vit om ett tag. Så en svart fick det bli.



     


    

.

Av Therese - 14 april 2010 15:52

Blir ett snabbis inlägg. Ska dra till tatueraren nu så han får rita upp min fina tatuering nr 2. Får återkomma med bilden när allt är klart. Vill göra den NUUU, satan så nervös jag kommer va.


Bjuder på en låt som ni kan roa er med att lyssna på så länge.  

                                                  
                                           


  

.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards