ibelieve

Alla inlägg den 4 april 2010

.

Av Therese - 4 april 2010 20:57

Hej och hå vad dagarna springer iväg. Hinner inte med. Nu kan jag iallafall pusta ut, ingen mer födelsedagsplanering! Nu dröjer det ett helt år tills nästa gång.

 Skööönt!


Som sagt så fixade jag till Linns hår i torsdags, hon som redan va fin redan innan men hon var inte nöjd efter frisörbesöket. Blev fint hur som helst! Näste man ut var Fredrik. Slingor och klippning. Fick hålla till hemma hos Fredriks syster Sandra. Fixade och trixade med slingor i badrummet. Medans blekningen satt i spelade vi Mario på Wii. Inte världens lättaste när man ska spela tillsammans. Gick åt ett par extraliv. Himla roligt, jag vill spela meeeeeera. "Skärpning nu" var nog det som sas mest efter alla fel vi gjorde som gjorde att vi fick börja om hela tiden. Efter ett tags spelande började det låta konstig, vi gick runt och tittade och märkte att det var Sandras lilla hamster som sprang i hjulet. Fredrik plockade ut den och frågade om jag ville hålla och att den kunde bitas men att det inte kändes så mycket. Så jag höll i den lilla krabaten fick mig ett navs okej tänkte jag, det var ju inte så farligt, tills den lilla rackaren tog en tugga av mitt långfinger. Ont som faaaaan gjorde det. Kom till och med blod. Så numera vet jag hur det känns att ta blodprov i fingret. Va helt öm och så fick jag en blåsa på tummen från wii spelandet. Inte lätt. Och eftersom att jag mitt smartskaft glömde saxarna hemma så fick vi raca hem till Oppeby och klippa där, mitt i natten. Fredrik tror att han vann, men han kom ju iväg före mig. Så det gills inte!


Fredagen skulle dagen gå åt till att handla inför lördagen, hur mycket mat och gottis som helst. Och städa, lite grann iallafall. Det som hanns med. Flängde runt mest hela dagen.


Upp och hoppa tidigt i lördags för att fortsätta städa och fixa till både sig själv och maten. Tjejerna började droppa in runt 5 för middag, sen kom det ännu mera damer lite senare. Fick fin fina presenter av alla. Presentkort till tatuering, en spritflaska, morgonrock och underkläder, spargris med kjol (jag döör) och armband, en söt skål och karameller, rosé vin, presentkort, fina blommor. Mycket fint, mycket bortskämd. TAAACK!!! Blev en grym kväll med föris på Smålandsvägen och sen vidare mot Tellus.


Sitter i min fina morgonrock och myser i soffan. Där har jag ju i och för sig spenderat hela dagen. Inte gått många steg utanför den idag.


Tack snälla alla för fina grattis-sms och grattishälsningar på face. <3



  

.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards