ibelieve

Alla inlägg den 18 april 2010

.

Av Therese - 18 april 2010 21:12

Som vanligt springer helgen förbi. Helgen har bjudit på mys med några söta töser, fotboll i Vagnhärad, jobb på Tellus, mat hos farmor och det jag pysslat mest med är nog att fixa till min tatuering. Den ska göras imorgon och jag har bett om smakråd lite här och var. Så nu känns det äntligen bra. Efter att ha vart världens tjatigaste tjej. Heeela helgen! Värst har det nog varit för Fredrik. Stackarn. Haha. Men jag ger igen nu med tanke på att jag, varje år mellan augusti till ett antal månader senare, plågas med att se olika outfits av snowboardskläder. Det är inte en kombintion, utan det är 100. Jag skojar inte. Då är jag värd att va lite tjatig.


Var trött och la mig för över 2 timmar sen, (nu är klockan 23.00 nämligen) men har inte kunnat somna än. Kanske är det för att jag har både tv och dator på och  att datorn snart bränner sönder mitt ben eller så är det för att jag börjar bli så satans nervös. Har ju hela tiden tänkt att jag fixar det här eftersom att jag redan gjort en tidigare. Men jag vettitusan alltså.


Ska inte tänka på det här något mer nu innan läggdags. Jag kan ju få inbilla mig att jag inte ska det iallafall. Men jag säger godnatt nu hur som helst.


  

.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards