ibelieve

Alla inlägg den 15 april 2010

.

Av Therese - 15 april 2010 20:50

Satt och bläddrade i ett nummer av Glamour imorse hemma hos Carolinen. Jag dog lite inombords när jag såg dom här bilderna nedanför. Så vill jag också se ut efter 35 och 3 barn. Herregud vilken snygg kvinna. Har jag ju i och för sig alltid tyckt och kommer nog alltid tycka också. Kan inte sluta stirra på bilderna alltså. (Sen att hon är gift med min man är ju en annan femma.)



 


 


 


  


  

.

Av Therese - 15 april 2010 17:20

Idag är det en väldigt speciell dag på året. Min älskade faster skulle ha fyllt 54 år idag. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Och jag saknar dig bara mer och mer. Skulle jag få en enda önskan här i livet så skulle det va att du kom tillbaka till mig, till oss. Kan säga med all sanning att du var den bästa fastern som man kunnat ha. Världens bästa helt enkelt. Du & Jag!



  

Bilden tagen i Turkiet på våran resa för 10 år sen.


  

.

Av Therese - 15 april 2010 08:32

Uppe med tuppen. Eller ja, nästan iallafall. Fick skjutsa till jobbet till 8 för att få ha bilen. Väntar på att Carolinen ska ringa och säga att  hon är vaken så jag kan brumma dit. Ligger nu i sängen och kollar på Vakna med The Voice på Kanal 5. Katrin som alltid brukar vara med på torsdagar är inte med idag, tror att jag fattade rätt. Himla tråkigt. Brukar ju se fram emot det. Jag gillar Katrin. Riktigt rolig tjej det där. Skrattar ofta högt när jag läser hennes blogg. 



 

Finns på Spotify här


  

.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards