ibelieve

Alla inlägg under december 2009

Av Therese - 6 december 2009 16:07

Vilken kväll det var i fredags. September startade kvällen på ett väldigt bra sett, den lilla donnan kan verkligen sjunga live, fast det visste jag i och för sig redan.


När hon gick av scenen var den en lång och seg väntan på killarna, nästan en timme. Kunde ju tyckas att September kunde ha spelat mer än sina korta 20 minuter. Men vänta fick vi. Och vilken väntan sen då. Vi fick iallafall tid till lite skvaller och så sneglade jag ner på tjejen nedanför (som hade likadan mobil som mig) och så lärde jag mig en ny funktion. Så här över 1 år sen senare. När killarna entrade scenen blev det ett skrik så högt som jag vet inte vad, kan slå vad om att det hördes enda ut. Öronproppar tack! Satt hela showen och bara väntade och väntade på Lager then life. Den kom precis så jag gissade på och hur bra var inte den dååååå. Jag dog. Elin fick höra någon minut också genom telefonen.

Som sista låt sjöng dom straight through my heart och det var väl den enda man hade hunnit lyssna mest på från nya plattan. Mitt lilla tonårshjärta kom fram mer och mer ju längre tiden gick. Det var ju ändå 10 år sen jag såg dom sist, om inte ännu längre sen. Jag kan nog tala för hela Hovet och inte bara för mig själv om jag skriver att dom var grymma. Såg i aftonbladet att den recensenten var en riktig bitterfi*ta som inte höll med alls. Sågade precis allt.


Hur som var det en magisk kväll och man fick för en stund trolla sig bort och känna sig som 10 år igen.


M A G I S K T!

Av Therese - 4 december 2009 19:30

Nu är det dags. BACKSTREET BOYS på Hovet. Nu när ni läser det här sitter jag redan på plats, alltså har jag skrivit inlägget tidigare under dagen men att det publiceras nu, smart va.


September som förband kan bli riktigt intressant också.


Nu taggar vi!!


  


Av Therese - 4 december 2009 13:58

Fastnade helt för låten då den släpptes och den är minst lika bra nu om inte bättre. En av favoriterna helt klart.


Av Therese - 4 december 2009 13:45

Köpte en sååå fin klänning igår, eller jag beställde den rättare sagt. Hade önskat att den var lite djupare i ryggen än vad den är, men jag tror det blir bra ändå faktiskt. Det visar sig om inte annat.





Av Therese - 3 december 2009 16:24

Woo

Av Therese - 3 december 2009 13:36

Tog en välförtjänt sovmorgon. Som alltid med andra ord. Och nu Vix har jag pratat med din mamma, hon lämnar ditt paket senare i eftermiddag. Så du får det imorgon. :)


Loggade in och skulle kolla ifall mina älskade små skattepengar hade kommit och det hade dom :D WOO


PUSS

Av Therese - 3 december 2009 02:23

Min älskling Eve fyller 21 år idag och det här inlägget är helt och hållet tillägnat henne. Som jag sa önskar jag mer än någonsin att jag skulle vara med er andra i Oslo till helgen och fira dig som bara vi kan. Men vi ses om 20 dagar så jag hoppas jag kan stå ut lite till. Jag hoppas att du får världens bästa och första födesledag i Oslo.


Jag älskar dig.


  

På din 20års dag pullan!

Av Therese - 2 december 2009 22:45

Nu ska jag absolut inte vara sån, men berättade för F att om jag skulle dö helt plösligt så vill jag att den här låten ska spelas på min begravning.



.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards