ibelieve

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Therese - 11 december 2009 19:18

Working lady idag igen. Först var det fix med Bettans hår, vi körde på volym och lockar, fin blev hon. :) Det är hon ju i och för sig alltid.


Gick tidigare till jobbet och la in en beställning på grejer till b2b, fixtjejen nr 1. Hoppade på mitt pass vid 2 och körde på till stängning. Jag och Linn hade en hel del att pyssla med kan jag lova er. Men det är ju bara kul med fart och fläkt.


Nu kurrar magen och en liten huvudvärk börjar tränga sig på. Bäst att jag äter. Det får bli rhodos med Joline. Ska springa ner och möta damen och hämta hem maten. MUMS! Idol snart och jag är taggad för nästa jobb, hmm. Kanske kan bli, kan bli så att jag somnar i soffan en stund innan. :) Det är jag värd efter allt fix under dagen.


Tänker på min fina vän Lisa lite extra idag. <3


Av Therese - 11 december 2009 01:28

Kom och tänka på ett sms jag fick för några dagar sen: "Men ditt i särklass sämsta särbarn, gå o lägg dig :)"  Jag har så söta nära och kära, tycker ni inte?

Jag fick mig iallafall ett gott litet skratt. Brukar gå tillbaka och läsa det när jag behöver piggas upp och får alltid ett litet leende på läpparna.


<3



.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards