ibelieve

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Therese - 8 december 2009 22:21

Jaha då var julbordet över för den här gången. Helt okej mat måste jag säga. Men såklart inte som den hemma. Inga farmor köttbullar här inte. Men trevligt sällskap slår ju allt. Duktiga killar som spelade gitarr och sjöng. Jätte duktiga.


Ska pyssla lite nu innan jag går och lägger mig. Jobbar imorgon också. Jag blir glad när jag får jobba där jag trivs så himla bra.


Imorgon är det även extraöppet, tomtenatta står på schemat. Jobbar 14.30-20.15 Hoppas på lite rörelse i stan efter 6.


Nu blir det pyssel, såhär 2 timmar senare när jag skrivit klart. Va dålig jag är. Klockan än alltså 00.21 exakt. Knasigt.


PUSS mina hjärtan

Av Therese - 8 december 2009 17:04

Vart väckt av chefen imorse eller okej i förmiddags då. Hon undrade om jag ville hoppa in och jobba och det ville jag ju såklart. Upp och hoppa och var på jobbet 1 timme senare, starkt jobbat! Hade sällskap av söta Linn hela passet så det var ju toppen att jag slapp stå själv som annars.


Ska bara svira om nu och iväg på julbord med jobbet, eller ja hela gallerian också. Ska bli trevligt faktiskt. Hann bara äta en banan innan jag började så jag börjar  bli lie småhungrig nu. Kommer ha massor av plats för all god mat. Smart strategi av mig va! :)


Talk to you later babes.

.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards