ibelieve

Alla inlägg den 17 december 2009

:)

Av Therese - 17 december 2009 20:08

Det är alltid så roligt att logga in och blogga när man få så många kommentarer!! WOO. ;)


Har blivit så fin i håret nu. Väldigt väldigt ljus. Men jag vänjer mig nog.


Ska snart trippa iväg till Tellus och jobba, så blir bara ett kortis inlägg idag.

Har i och för sig inte pysslat med så mycket mer idag än att bli fin i håret. Skönt med sånna dagar också.


Kanske bloggar senare om kvällen bjuder på något skvaller. Annars ses vi väl på Vero Moda imorgon? :D


PUSS

Av Therese - 17 december 2009 13:41

Jag förstår inte vad det är med mig och min sömn. Sover hur länge som helst även om jag somnar i  skaplig tid. Får se det som en förberedelse inför helgen då jag ska jobba natt.


Har drömt världens konstigaste drömmar i natt. Att jag var på Vero och jobbade, hur mycket folk som helst och hela butiken var proppad med kläder, överfull. Kassadisken gick att höja och sänka så det skulle jag såklart göra men då vippade hela disken framåt så jag inte såg någonting på andra sidan. Inloggningen i kassan var helt skum, inte några siffror utan då var det färger med mönster på och jag hade ju såklart inte fått någon inloggning och alla andra hade lämnat butiken för dagen. Helt sjukt var det och allt var kaos. Men kan nästan lova att det blir bättre imorn, inget kaos alls :D


Kanske ska ta och sminka mig lite så jag hinner slänga i mig en macka innan jag ska bli fin i håret.


Spiderpig spiderpig does whatever a spiderpig does. Can he swing from a web? No he can´t , he´s a pig. LOOK OUT he is a spiderpig.


Nu kan du också öva Fredrik. Lycka till. :D

.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards