ibelieve

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Therese - 15 december 2009 22:59

Jaha då var sprutan färdigtagen. Jessica fick hålla mig i handen, då gick det bättre. Livrädd och hjärtat bankade fortare och fortare ju närmare stället jag kom. Så himla fjantig, men man kan inte va tuff när det gäller allt! :D. Ett stort minus på att jag inte fick något plåster efteråt och att det sen resulterade i en nerblodad tröjärm. Mindre nöjd med det.


Har tvättat några maskiner nu på kvällen, ska gå och se om fläcken försvann. Tittat på förra veckans avsnitt av Despan i tron om att det skulle vara ett nytt avsnitt idag kl 21. Men neeehee då vare säsongsavslutning förra veckan. Deprimerande eller vadå? :S

Så jag får så snällt gå ner och hänga en maskin med tvätt och sätta på en ny.


Ska till mormor imorgon och låta henne sy in 2 klänningar åt mig. Hoppas hoppas att det går att fixa till min nyårsklänning. Snälla snälla, låt det gå!!


  

Av Therese - 15 december 2009 12:30

Verkade som att fler än jag gillade låten jag la ut igår. Kul! :)


Jag hade tänkt att jag skulle plocka lite här hemma nu, inte orkat ta tag i alla glas sen i lördags, så det får bli nu! Ska pyssla tills det är skinande rent. :)


Ikväll ska jag förmodligen ta sprutan, lär ju svimma på vägen dit. Jag är så himla rädd för sprutor så helst av allt så vill jag inte ta den alls, har inte tid att bli sjuk heller. Hoppas bara att jag får lite ont i armen och sen är det bra. Snälla snälla snälla låt mig inte bli sjuk.


PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards