ibelieve

Alla inlägg den 21 december 2009

:)

Av Therese - 21 december 2009 21:43

Har tappat all ork och vilja till att skriva. Har verkligen inte gjort något annat än att sova och jobba. Inge vidare kul och det i sin tur resulterar i dålig uppdatering. Jobbade ett kort pass på Glitter idag, roligt att träffa tjejerna igen efter några dagars ledighet :) Tog en snabbsväng i någon butik på vägen ut från gallerian och köpte en julklapp och vidare som sällskap till Fredrik som också skulle handla en. Imorgon åker vi upp till Sthlm för att förhoppningsvis hitta resten av klapparna och kanske något fint att ta på sig på juldagen. Det visar sig.

Eller ska jag tänka om och ha den svarta klänningen på juldagen istället eftersom att nyår fortfarande är väldigt oplanerat? Hmm det tåls att tänkas på.


Ska ta bort mitt röda fina nagellack och göra fransk manikyr istället. Inte alltid man orkar lyxa till det och då är det enklare att bara köra på en helfärg. Man blir som besatt av det, det går inte en dag utan lite nagellack. Känns naket på något sätt. Och fint är det ju också dessutom.


Har äntligen fått äta tacos, som jag har varit toksugen på sen i fredags. Så nu är jag mätt och belåten och redo för en dusch.


Får väl se om jag får sällskap sen eller inte, det är ju aldrig fel. :)


PUSS 

.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards