ibelieve

Alla inlägg under december 2009

Av Therese - 2 december 2009 21:45

Fullspäckad dag fast ändå inte. Gick upp halv 11 för att luncha med mamma. Yes äntligen uppe skapligt. Kikade runt i stan på jakt efter ett par stövlar eller ja egentligen två par. Ett till vardags och ett par till lite mer finare tillfällen fast känner jag mig själv rätt så kommer jag använda båda lika mycket, vad det än är för tillfälle.

Hur som så hittade jag bara ett par, ett par svarta med lite högre klack. Får jag bara knipsa och fixa lite själv så blir dom så snygga så. Kanske skulle satsa på att designa skor?

Hittade även en randig tröja från Hm, börjar det bli lite Sandra-varning på mig? Men jag var värd den som jag brukar säga.

Knatade  vidare med mina påsar till farfar. Väntade på farmor en stund sen gick vi upp. Farfar skulle agera smakråd sa han, så det fick han ju såklart. Men han hade väldiga bekymmer med klacken. "Du kommer ju gå och snubbla när klacken är sådär hög". Så himla söt. Men annars var dom snygga sa han. Så jag litar på honom, min lilla farfar. Visade även min nyinköpta tröja för honom. Den passar ju till tajtsen du har på dig nu, och till stövlarna också sa han då. Så gullig. Ville bara krama om honom.


Var en snäll storasyster och körde min lillbror och 2 kompisar hem från träningen på Rosvalla. Ingen trafikfara alls, nej nej ;) Åkte hem till mamma en sväng efter det och lagade i vanlig ordning mat. Så duktig som jag är. :) Jag och min söta lillasyster hade lite roligt vid matbordet med tema storbloggar. Mmmm!

Imorgon måste jag ta hand om mitt cg jobb eftersom att jag har andra storslagna planer för mig på fredag då det brukar inträffa. Sthlm ska få finbesök!


  

Av Therese - 1 december 2009 21:18

Sitter och skriver  mellan pauserna i Despan. Som förövrigt är väldigt väldigt underhållande och spännande just idag. :D


Var på bio förut med Mallan. Luftslottet som sprängdes. Så himla bra film. Ettan är helt klart bäst, men sen tror jag faktiskt att den här sista kommer på en andra plats. Andra filmen var sådär tyckte jag. Det är bara så himla synd att det är slut nu. Inga fler filmer. Det blev tyvärr bara 3.


Ska återgå till tvn nu innan det börjar.


Skriver mer sen.. PUSS

Av Therese - 1 december 2009 14:52

Ingen vidare bra uppdatering från min sida och det finns väl vissa andledningar till det i och för sig.

Ska strax lämna sängen och börja göra mig iordning. Laga mat kan också vara bra tror jag. Kan ju inte sätta mig och va hungrig på en bio i över 2 timmar, det funkar inte. Jag och Mallan ska gå och se Luftslottet som sprängdes. Det blir den tidiga bion eftersom en viss dam ska se Despan vid 9. Undrar vem det kan vara? :D


Precis som Vix och Eve så sitter jag och spelar in musik halva nätterna. Haha vilket beroende. Har bränt en sån bra åka-bil-skiva, men då ska man ju ha en bil också :D


Konserten på fredag börjar närma sig också, gissa om jag längtar. Fortf oklart hur jag ska ta mig hem efter men det får väl lösa sig, annars har jag hört att man får bra motion av att gå en bit. Sthlm-Nyköping kanske skulle vara nått.


Lucka nr 1 ska öppnas idag, ska lägga in en bild på min FINA chokladkalender, assöt.


PUSS

.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards